برند نظری

دکورایا نمایندگی رسمی صنایع نظری

مجموعه بزرگ دکورایا بزرگ ترین و وسیع ترین نمایندگی رسمی محصولات نظری در مشهد با مساحتی حدود 2000 متر مربع می باشد. برای بررسی لیست قیمت محصولات نظری  روی لینک کلیک کنید تا لیست تمامی محصولات نظری به همراه بروزترین قیمت ها را مشاهده کنید.

دکورایا، نمایندگی گروه صنعتی نظری در راستای عرضه و تامین محصولات و ارائه خدمات این برند با سابقه است. شرکت نظری از سال 1338 تولید کننده محصولات متنوع و به صورت تخصصی متمرکز بر تولید مبلمان فضای باز، خانگی، اداری، آموزشی، استادیومی، هتلی و محصولات رستورانی همچون  میزو صندلی رستورانی نظری می‌باشد.

این شرکت در کنار قدمت بیش از 60 ساله خود به خوشنامی، به‌روز بودن، همگامی و هماهنگ بودن با طراحی به‌روز طراحان بزرگ دنیا شناخته می شود. به این صورت که محصولات این برند پیشرو کشور، همواره در لیست بهترین طراحان حرفه ای و به نام قرار می گیرد و دغدغه آن ها را از بابت انتخاب محصول درخور و مناسب با طراحی خود را مرتفع می نماید.

محصولات نظری در مشهد
محصولات نظری در مشهد

برای خرید حضوری و آشنایی هر چه نزدیک تر با فروشگاه بزرگ دکورایا از طریق شمارع تماس و آدرس زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس :ابتدای جاده طرقبه – نبش امام رضا 28 – رو به روی پل عابر پیاده

تلفن فروشگاه : 09351107780

رسالت و سیاست اصلی مجموعه بزرگ نظری، ایجاد محیطی دلنشین و راحت، بهبود کیفیت و افزایش تنوع محصولات و همچنین تامین نیاز و رضایت مشتریان خوش سلیقه با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا می باشد. در همین راستا شرکت نظری نسبت به انتخاب نمایندگان و سفیران توانمند، دقت و توجه بسیار بالایی دارد که مجموعه بزرگ دکورایا به این افتخار نایل گردیده تا رسالت و خط مشی اصولی شرکت نظری را پیگیری و اجرا نماید و در کنار آن توانمندی و قدرت خود را به صورت تخصصی و حرفه ای در خدمت مراجعین و مشتریان گرانقدر خود به کار گیرد. این توانمندی ها شامل:

  1. دپو قابل توجه و تامین آنی محصولات پر فروش
  2. خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نظری در مکان دکورایا
  3. پیگیری و تامین محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و مسئولانه
  4. امکان ارسال تمامی محصولات به اقسا نقاط کشور و شهر مشهد
  5. امکان سفارش گذاری غیر حضوری و فروش اینترنتی محصولات نظری
  6. امکان شو روم و چیدمان محصولات انتخاب مشتریان در محل ایشان قبل از خرید کالا
  7. چیدمان و فضا سازی مجازی به صورت گرافیکی با توجه به پلان اعلامی مشتریان
  8. مشاوره رایگان حرفه ای و مسئولانه به مشتریان دکورایا

برند نظری اکنون با تمرکز بر تولید انواع میز و صندلی، میز و مبل و صندلی‌های ادارای یکه تاز عرصه تولید این گونه محصولات می‌باشد. اکثر تولیدات صنایع نظری با محوریت استفاده در محیط های اداری، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، محیط‌های خانگی، باغی، فضای باز و این قبیل مکان‌ها است.

پرفروش ترین محصولات نظری

خط تولید صنایع نظری طیف وسیعی از محصولات میز و صندلی را تولید می‌کند اما پرفروش‌ترین محصولات آن شامل موراد زیر است:

1- صندلی‌های اپراتوری، کنفرانسی، صندلی انتظار

2- صندلی و میزهای رستورانی

3- مبلمان متری

مزیت استفاده از مبلمان نظری

شرکت نظری در تولید محصولات خود همیشه تلاش کرده است که از برترین متریال ها استفاده کند استفاده از پایه‌های چدنی در ساخت مبلمان و میز، فوم سرد استفاده شده در مبلمان و صندلی‌ها و چوب راش گرجستان استفاده شده در صندلی ها نقطه قوت تولیدات برند نظری است. تمامی متریال مصرفی این برند باعث می‌‌شود که در نهایت محصولات این برند بسیار با دوام‌تر، مقاوم‌تر و لوکس‌تر باشد.

بنابر تمام نکات گفته شده برند نظری همیشه از پرطرفدار ترین ها در بین کسب و کار ها و افرادی بوده است که به کیفیت و زیبایی توجه ویژه ای دارند، از طرفی نظری با ایجاد طیف وسیعی از محصولات دست مشتریان خود را برای انتخاب هوشمندانه و طراحی یک دکوراسیون بی‌نقص باز می‌گذارد. شرکت بزرگ نظری جدا از تولید مبلمان با کیفیت چوبی در زمینه تولید مبلمان و صندلی های پلاستیکی با کیفیت نیز گام برداشته است و امروزه یکی از برترین ها در حوزه تولید مبلمان پلاستیکی و فضای باز است.

دکورایا علاوه بر برند نظری، نماینده رسمی برندهای بابل کارپت و ناصر پلاستیک در مشهد است. امکان خرید تمام محصولات این سه برند بی رقیب به طور کامل در فروشگاه دکورایا به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارد.

دکورایا نمایندگی رسمی محصولات نظری در مشهد دارای مجوز های معتبر شغلی و صنفی می باشد که شامل نماد الکترونیک و جواز کسب با کد 0468291037 با عنوان فروشگاه بزرگ چند منظوره از وزارت صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف ایران است که تعهدات مجموعه دکورایا را بیشتر و اطمینان و لذت خرید بسیار بالا را برای مشتریان خود فراهم و تضمین می نماید.

خرید آنلاین محصولات نظری

امکان خرید میز و صندلی – مبلمان، با قابلیت انتخاب رنگ – تغییر پایه و صفحه میز و … به صورت آنلاین