مقالات, دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, دکوراسیون فضای داخلی منزل

صفر تا صد انتخاب و خرید بهترین صندلی غذای کودک

بهترین صندلی غذای کودک

زمانی که کودک یاد می گیرد بنشیند و خودش غذایش را بخورد یکی از لذت بخش ترین دوران تربیتی اوست. شما می توانید با خرید بهترین صندلی غذای کودک این دوران را شیرین تر و لذت بخش تر کنید. ضمن آنکه به کودک خود استقلال می دهید تا غذا بخورد، آداب مخصوص غذا خوردن را نیز به او آموزش دهید. 

همچنین با خرید صندلی غذاخوری کودک برای کافه و رستوران خود رضایت مشتریان خود را به دست می آورید. پس باید در انتخاب صندلی غذای کودک دقت کنید. ما در این مطلب به معرفی این نوع صندلی و بررسی نکات مهم در انتخاب صندلی غذاخوری کودک می پردازیم.

برای مشاهده انواع میز و صندلی رستورانی با کیفیتی باورنکردنی کلیک کنید.

صندلی غذاخوری کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین صندلی غذای کودک نوعی از صندلی غذاخوری است که پایه های بلندی دارد و در دو مدل تولید می شود: 

  1. در مدل اول می توان صندلی غذاخوری کودک را در کنار میز ناهارخوری قرار داد تا کودک بتواند وسایل روی میز را بردارد. 
  2. در برخی از مدل های دیگر، یک سینی کوچک متصل به صندلی غذای کودک وجود دارد که می توان بر روی آن وعده های غذایی یا مواد خوراکی را قرار داد.

شما می توانید انتخاب صندلی غذای کودک را بر اساس نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید، انجام دهید. برخی از نکات مهم در انتخاب صندلی غذاخوری کودک، توجه به سن، جنس، استانداردها و کیفیت محصول است. اگر بهترین صندلی غذای کودک را خریداری کنید نه تنها به کودک استقلال می دهید تا غذای خود را صرف کند بلکه ایمنی و سلامت او را نیز حفظ خواهید کرد.

بهترین ها را در دسته بندی میز و صندلی کودک مشاهده کنید.

صندلی غذای کودک استاندارد

انتخاب صندلی غذای کودک استاندارد

شاید تعجب کنید اما صندلی غذای استاندارد برای کودک، بسیار ساده بوده و از یک پشتی تکیه گاه، دسته های کناری و کمربند تشکیل شده است. صندلی های استاندارد قابل تنظیم نیستند و قیمتی به مراتب کمتر از سایر مدل های صندلی غذاخوری کودک دارند. شما بارها بهترین صندلی غذای کودک را در رستوران ها و کافه ها دیده اید. 

قابلیت هایی که در این صندلی وجود دارد، زیاد نیست اما ایمنی کودک شما را تضمین می کند. با در نظر گرفتن این استانداردها می توانید انتخاب صندلی غذای کودک را به نحو احسن انجام دهید. صندلی هایی که از چوب یا پلاستیک ساخته می شوند بسیار سبک، زیبا و مستحکم هستند. این مواد به راحتی تمیز می شوند و هیچ قطعه، شکاف یا قسمت اضافه ای در آنها وجود ندارد. با انتخاب صندلی غذاخوری کودک استاندارد نه تنها ظاهر منزل یا رستوران خود را زیباتر می کنید بلکه از بروز خطرات نیز جلوگیری خواهید کرد.

محصولات خانگی استاندارد در دکورایا را ببینید.

معرفی ویژگی های بهترین صندلی غذای کودک

انتخاب صندلی غذای کودک یکی از سخت ترین کارهایی است که باید انجام دهید اما اگر با ویژگی های صندلی غذاخوری کودک آشنا باشید می توانید کار انتخاب صندلی غذاخوری کودک را به نحو احسن به پایان برسانید. برخی از ویژگی هایی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه ویژه داشت عبارت اند از:

استحکام صندلی غذای کودک

1- استحکام صندلی غذا

بهترین صندلی غذای کودک محصولی است که بسیار مستحکم باشد و در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد زیرا می خواهید سال ها از آن استفاده کنید. اگر صندلی کودک استحکام کافی را نداشته باشد، سلامت کودک در آن به خطر می افتد. کودکان بسیار بازیگوش هستند و در حین غذا خوردن تکان می خورند؛ صندلی باید به صورتی طراحی شده باشد که واژگون نشود.

2- استفاده راحت

شما باید بتوانید به راحتی کودک را در داخل صندلی قرار دهید یا او را از صندلی غذاخوری خارج کنید. اگر صندلی با اندازه های استاندارد تولید نشده باشد، این کار برای شما سخت خواهد شد. البته در هنگام انتخاب صندلی غذای کودک باید به سن و جثه فرزند خود نیز دقت کنید. صاحبان رستوران ها و کافه ها نیز باید صندلی با ابعاد مختلف را خریداری کنند تا به نیاز تمام مشتریان خود پاسخ دهند.

3- ایمنی کافی

بهترین صندلی غذای کودک ایمنی کافی برای حفظ فرزند شما را دارد. در این صندلی امکان لیز خوردن یا افتادن کودک به صفر می رسد. در هنگام انتخاب صندلی غذاخوری کودک به جنس و طرح پایه های آن توجه کنید. پایه ها باید پهن و ثابت باشند تا سلامتی کودک را در حین بازیگوشی هایش حفظ کنند. همچنین برای افزایش ایمنی در صندلی غذاخوری کودک، از کمربندهای سه نقطه یا پنج نقطه استفاده می شود.

قابلیت های اضافی صندلی غذای کودک

4- قابلیت های اضافی

یکی از قابلیت هایی که در بهترین صندلی غذای کودک وجود دارد، سینی مخصوص است. شما می توانید به سراغ مدل هایی بروید که دارای سینی هستند و کودک خود را به خوردن میان وعده یا وعده های غذایی ترغیب کنید. اگر انتخاب صندلی غذای کودک برای شما سخت است نگران نباشید. مدل های بدون سینی بسیار ساده هستند و می توان آن ها را پشت میز ناهارخوری خود قرار داد. این قابلیت تأثیر چندانی بر روی عملکرد صندلی غذاخوری کودک ندارد.

5- جابجایی آسان

فرقی نمی کند که از بهترین صندلی غذای کودک در منزل استفاده می کنید یا قصد تجهیز رستوران یا کافه خود را دارید؛ این صندلی ها باید وزن مناسبی داشته باشند و جابجایی آن ها آسان باشد. در هنگام انتخاب صندلی غذای کودک به این نکته مهم توجه کنید. اگر صاحب یک غذاخوری هستید باید بتوانید این صندلی ها را بر روی یکدیگر قرار دهید تا فضای کمتری اشغال کنند.

سهولت در نظافت صندلی غذای کودک

6- سهولت در نظافت

کودکان در حین صرف غذا کثیف کاری های زیادی می کنند. آیا صندلی غذاخوری کودکی که انتخاب کرده اید به راحتی تمیز می شود؟ اگر تمیز کردن صندلی غذا راحت نباشد ممکن است قید استقلال کودک را زده و دیگر هرگز از صندلی غذا استفاده نکنید! در هنگام انتخاب صندلی غذاخوری کودک به سراغ مدل هایی بروید که دارای صندلی جداشونده هستند. نظافت این صندلی ها به مراتب آسان تر از مدل های دیگر است.

نکات مهم در انتخاب صندلی غذاخوری کودک

اگر می خواهید بهترین صندلی غذای کودک را خریداری کنید باید به نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از انتخاب صندلی غذای کودک، کمربند آن را باز و بسته کنید. آیا این کمربند به راحتی باز و بسته می شود؟ آیا به صندلی محل اتصال آن به صندلی محکم است؟ ایمنی کودک در صندلی غذا به همین موارد کوچک بستگی دارد.
  • سینی غذاخوری را امتحان کنید. آیا کودک می تواند این سینی را جدا کند و خود را به خطر بیندازد؟ آیا استحکام کافی در برابر ضربات کودکان را دارد؟ آیا بهتر نیست به سراغ صندلی غذاخوری کودک بدون سینی بروید؟
  • بهتر است در انتخاب صندلی غذای کودک به ارتفاع استاندارد آن توجه کنید. مدل هایی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، ایمنی کمتری دارند پس به انتخاب صندلی غذاخوری کودک با ارتفاع استاندارد و ثابت بسنده کنید.
  • ما خرید صندلی غذاخوری کودک چرخ دار را به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا ممکن است بر اثر تکان های کودک، حرکت کند و باعث ترس او از غذا خوردن در صندلی شود.
  • تمام قسمت های موجود در صندلی غذای کودک را بررسی کنید نباید هیچ قطعه تیز یا برنده ای در آن وجود داشته باشد. سوراخ ها و شکاف های ریز برای کودکان جذاب هستند و ممکن است باعث آسیب دیدن یا گیر کردن انگشت های آن ها شود پس تمام سطوح صندلی را در هنگام انتخاب صندلی غذای کودک بررسی نمایید.
  • بهترین صندلی غذای کودک فاقد قطعات ریز یا درپوش های جداشونده است. سلامت کودک با بلعیدن این قطعات به خطر می افتد.
  • برای آن که انتخاب صندلی غذاخوری کودک را به درستی انجام دهید بهتر است آن را چند بار تکان دهید و مطمئن شوید که استحکام و قدرت لازم برای حفاظت از جان کودک را دارد.

انتخاب صندلی غذاخوری کودک

نتیجه گیری مقاله خرید صندلی غذای کودک

با مطالعه این مطلب و رعایت نکات مهم در انتخاب صندلی غذای کودک می توانید بهترین محصول را تهیه کنید. شما باید استانداردهای صندلی غذاخوری کودک را بدانید و با ویژگی های آن آشنا باشید. استحکام بالا، استفاده راحت، ایمنی کافی، قابلیت های اضافی، جابجایی آسان و سهولت در نظافت را در انتخاب صندلی غذاخوری کودک در نظر بگیرید.

ما در دکورایا بهترین صندلی غذای کودک را برای شما موجود کرده ایم. شما می توانید این صندلی را در مدل های متنوع و رنگ بندی مناسب مشاهده کرده و سپس به صورت اینترنتی خریداری کنید. دکورایا تنها محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می کند که از کیفیت آن ها مطمئن است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *