پاسخ به سوالات متداول

آیا محصولی که تحویل داده میشود با محصول نمونه مطابقت کامل خواهد داشت؟

یکی از تضمین هایی که شرکت ما به مشتریان خود میدهد این است که دقیقا آنچه خودشان انتخاب کرده اند به آنها تحویل داده خواهد شد

چگونه میتوانم رسید سفارشات خود را مشاهده کنم؟

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود از قسمت فهرست گزینه سفارشات من را انتخاب نمایید تا تمام اطلاعات لازم را دریافت نمایید

چگونه میتوانم محصول را برگردانم؟

با مراجعه به قسمت مرجوعات عملیات موردنظر را انجام دهید

آیا محصولاتی که تمام شده اند دوباره موجود میشوند؟

بله قطعا پس از مدت کوتاهی محصول موجود خواهد شد

چگونه میتوانم سفارش خود را ارسال کنم؟

با انتخاب محصول خود میتوانید مراحل خرید را تکمیل کنید

چگونه میتوانم از ارسال کالای خود اطمینان داشته باشم؟

چنانچه در زمان ثبت سفارش و پرداخت وجه و انتخاب گزینه ارسال از طریق پست، طبق شرایط پردازش سفارشات به محض تایید مدیر سایت و شروع به بسته بندی کالا، برای کاربر پیامکی به عنوان رهگیری کالای خود ارسال میشود که شرایط کالای خود را دنبال کند.

نحوه تحویل کالا به چه صورتی است؟

برای ارسال در شهر مشهد و حومه بصورت تلفنی و پست و برای ارسال به شهرستان ها بصورت ارسال پستی می باشد.

آیا امکان تغییرات در سفارشات بعد از تکمیل روند سفارش وجود دارد؟

خیر ، امکان تغییر وجود ندارد.