قابل توجه کلیه کاربران محترم فروشگاه اینترنتی دکورایا

پذیرفتن قوانین و مقررات و استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی، به معنی اطلاع کاربر از آن قوانین برای ورود به سایت می باشد که در ذیل عنوان شده است.

بنابراین خواهشمندیم ضمن مطالعه دقیق این مقررات به خصوص در زمان ثبت سفارش اینترنتی کالا، در جهت استفاده بهینه از خدمات سایت و فروشگاه اینترنتی دکورایا اقدام نمایید. لازم به ذکر است مرجع رسمی اطلاع از شرایط و مقررات فروشگاه اینترنتی دکورایا، فقط اطلاعات مندرج در این صفحه است. فروشگاه اینترنتی دکورایا رابط میان خریدار و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات باغی ویلایی، خودرویی و خانگی می باشد.

تعاریف

به منظور آشنایی با تعاریف متداول سایت دکورایا، لطفا موارد زیر را مطالعه نمایید.

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی دکورایا

وب سایت: فروشگاه اینترنتی دکورایا به آدرس  www.decoraya.ir

محتوای سایت: قیمت، متون، عکس، ویدئو و جدول مشخصات فنی صفحه محصولات، همچنین کلیه اطلاعات مربوط به مقالات نیز در قالب محتوای سایت نمایش داده شده است.

کاربر:  هرشخصی که وارد سایت دکورایا شود، کاربر آن محسوب می شود.

عضو: با ثبت نام در سایت دکورایا و ایجاد پنل کاربری اختصاصی، هر فرد یک عضو دکورایا محسوب می شود.

مشتری یا خریدار کالا: هرعضوی که هرکدام از کالاهای سایت را خریداری می کند، مشتری دکورایا یا خریدار کالا از دکورایا است.

سفارش: مجموع سبد خرید حاوی کالاهای انتخاب شده برای خرید می باشد. هر سبد خرید ممکن است شامل یک یا چندکالا باشد.

تامین کننده: تولیدکننده یا واردکننده ای که دکورایا نسبت به خرید از آن ها اقدام می کند.

قیمت گذاری

قیمت کلیه کالا های عرضه شده در سایت دکورایا توسط تولیدکنندگان تعیین شده است. قیمت های ارائه شده برای کالا ها در دکورایا قیمت های خرده فروشی می باشد که توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تامین کننده رعایت می گردد.

ثبت سفارش

پس از ثبت سفارش و انجام پرداخت موفق مشتری، که توسط دکورایا مورد تایید قرارگرفته است، پردازش سفارشات از ساعت 5 بعدازظهر همان روز صورت می گیرد. ارسال سفارشاتی که در ایام تعطیل دریافت شده اند، در اولین روز کاری بعد از تعطیلات خواهد بود. روزکاری به معنی روز شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه هر هفته می باشد. پنجشنبه و جمعه، تعطیلات رسمی در ایران مورد محاسبه روزکاری قرار نمی گیرند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر، تمام ویژگی های کمی و کیفی اعم از ابعاد، جنس، رنگ و غیره را با دقت انتخاب نموده و سبد خرید خود را به طور صحیح تکمیل و با تایید قوانین و مقررات تا مرحله واریز وجه و دریافت کد پیگیری مراحل را ادامه دهند. بدیهی است در صورت انتخاب کالا و یا ویژگی های نادرست مربوطه، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در انتخاب کالا و تکمیل سبد خرید کالا باشد به عهده خریدار می باشد و مسئولیتی متوجه دکورایا نیست .

در مورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا در مانیتور های مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار، تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد؛ لذا در صورت برخورداری از حساسیت در انتخاب رنگ، قبل از خرید طی تماس تلفنی با دکورایا از کارشناسان دکورایا مشاوره دریافت کنید .

پرداخت وجه سبد خرید، به صورت آنلاین و در زمان ثبت سفارش بوده و لازم است تا کل بهای سبد خرید پرداخت گردد تا سفارش ثبت شود. پس از تماس پشتیبان و تایید خریدار، ثبت سفارش نهایی انجام شده و پس از آن امکان لغو خرید امکان پذیر نیست.

دکورایا همواره در ثبت، ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، با برقراری ارتباط مستمر با تامین کنندگان و انجام مراحل کنترل کیفیت، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می گیرد؛ اما لازم به ذکر است دکورایا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، پل ارتباطی تامین کننده با خریدار است و برای انجام فرایند صحیح خرید نیازمند همکاری و تعامل با این دو گروه از ذینفعان خود می باشد. بنابراین در صورتی که موجودی محصولی در دکورایا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای دکورایا محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند.

حمل و ارسال کالا

کلیه کالاها در انبار پردازش کالای دکورایا کنترل کیفی شده و سپس با بسته بندی ایمن آماده ارسال می گردند. به همین دلیل بروز هرگونه خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل به دلیل نقص در سیستم های ارسال کالاست و به صورت پیش فرض مسئولیتی متوجه دکورایا نیست .

براساس مقصد و فاکتور خرید مشتری رویه های ارسال به صورت زیر است :

ارسال به صورت هماهنگی تلفنی:

پس از ثبت سفارش برای نحوه ارسال و هزینه های ارسال با خریدار محترم تماس تلفنی برقرار می شود که از چه طریق تمایل به دریافت کالای خریداری شده خود دارند.

ارسال با تیپاکس:

ضمانت سلامت کالا توسط تیپاکس و پرداخت هزینه حمل طبق نرخ مصوب تیپاکس توسط مشتری به هنگام تحویل کالا درب منزل خریدار است. جهت اطلاع از محدوده هزینه حمل، قبل از خرید با دکورایا تماس بگیرید .

در صورتی که تیپاکس در شهرستان مشخصی سرویس حمل ارائه نکند، سفارش با باربری ارسال می گردد و کلیه هزینه های حمل تا شهرستان و از محل باربری تا محل مشتری با خریدار کالا است .

درصورتی که علی رغم هماهنگی انجام شده، به هنگام ارسال کالا خریدار در محل تحویل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی امکان تحویل کالا میسر نگردد و کالا به انبار بازگردد حمل مجدد کالا، مستلزم پرداخت هزینه حمل از سوی خریدار کالا خواهد بود .

دریافت کالا

در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید مشتری برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست، توسط فرد تحویل گیرنده امضا گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکر شده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است. پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید دکورایا نیست. کلیه کالا های فروشگاه اینترنتی دکورایا  دارای گارانتی سلامت فیزیکی کالا فقط تا زمان تحویل به مشتری هستند .خریداران کالا می بایست قبل از تحویل کالا از سلامت فیزیکی محصول اطمینان حاصل کنند و پس از دریافت کالا توسط مشتری، دکورایا هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای فروخته شده نخواهد داشت .

در شهرستان ها در صورت انتخاب حمل با باربری، ارسال بار تا شعبه باربری شهرستان انجام می شود و لازم است خریدار در اسرع وقت به دفتر باربری مراجعه کرده و کالا را تحویل بگیرد . درصورت تاخیر در دریافت کالا، پرداخت هزینه انبارداری باید توسط خریدار انجام گرفته و مسئولیتی متوجه دکورایا نیست . هماهنگی دریافت کالا از شعبات باربری شهرستان ها توسط دکورایا با مشتریان انجام می گیرد .

عودت کالا

درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکرد های کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد، بنابر شرایط اعلام شده می تواند کالا را مرجوع نماید . پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا، بر اساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد .

خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش هرکالا براساس قوانین هر تولیدکننده است و مستقیما به وسیله خود تولیدکننده مربوطه انجام می شود . مجموعه دکورایا هماهنگی میان تولیدکننده و مشتری را در موارد لازم انجام می دهد. گارانتی کالا شامل ایراداتی که در اثر استفاده نادرست مصرف کننده در کالا به وجود آمده نمی شود .