مبلمان باغی, مقالات

معرفی تا انتخاب بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

 

انتخاب بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

اکثر کسانی که فضایی کوچکی برای چیدمان میز و صندلی باغی در اختیار دارند به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند. اگر بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک را انتخاب کنید نه تنها می توانید از فضایی مانند تراس، حیاط، بالکن، کنار استخر و روف گاردن خود به نحو احسن استفاده کنید بلکه این میزها و صندلی ها سال ها برای شما کار می کنند.

بسیاری از کسانی که فضایی بزرگ در اختیار دارند به سراغ خرید میز و صندلی کوچک می روند تا فضای باز بیشتری را داشته باشند. در این صورت می توانند در فضای باز خود به بازی های مختلف بپردازند یا حتی ماشین های خود را در آن پارک کنند. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را از میان دسته بندی👈 مبلمان باغی 👉انجام دهید باید با ویژگی های میز و صندلی مناسب برای فضاهای کوچک آشنا شوید.

معرفی ویژگی های میز و صندلی مناسب برای فضاهای کوچک

اگر به دنبال خرید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک هستید باید با ویژگی های این محصول آشنایی پیدا کنید:

شماره 1: ابعاد کوچک و کاربردی

زمانی که میز و صندلی را برای فضای باز خریداری می کنیم تمایل داریم تا فضای بسیار کمی را اشغال کند. طراحی پایه های صندلی باید به گونه ای باشد که کمترین فضا را به خود اختصاص دهد. همچنین صندلی های بدون دسته انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

شماره 2: قابلیت جمع کردن بر روی همدیگر

اکثر کافه ها و رستوران ها باید از میز و صندلی باغی پلاستیکی استفاده کنند تا بتوانند آنها را روی یکدیگر قرار دهند. بدین ترتیب صندلی ها به طور کامل در یک گوشه جمع شده و نظافت کافه و رستوران آسان تر خواهد شد. همچنین با تهیه چند عدد صندلی اضافه می توان پذیرای مشتریان بیشتری بود.

شماره 3: میزهای کوچک و جمع و جور

برای فضاهای کوچک باید از میزهای عسلی و جمع و جور استفاده کرد. این میزها فضای خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند اما به جای زیادی احتیاج ندارند.

شماره 4: مقاومت و استحکام بالا

فرقی نمی کند که میز و صندلی باغی را برای فضای کوچک خریداری می کنید یا می خواهید از آن در باغ ها و ویلاها استفاده نمایید در هر صورت باید با کیفیت بسیار بالایی تولید شده باشد. تنها در این صورت است که در مقابل عوامل مختلفی مانند بارش برف و آفتاب مقاومت می کنند. به همین دلیل باید تنها میز و صندلی هایی را خریداری کرد که توسط تولیدکنندگان معروف مانند ناصر پلاستیک یا برند نظری ساخته شده اند.

 

میز و صندلی باغی پلاستیکی

میز و صندلی باغی پلاستیکی

مزایای خرید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

اگر میز و صندلی های باغی کوچک را برای تجهیز فضای باز خود انتخاب کنید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

طراحی مینیمال با میز و صندلی کوچک

این روزها اکثر طراحان داخلی از سبک مینیمال برای چیدمان محیط داخلی و فضای باز استفاده می کنند. در این سبک تلاش شده است تا تمام المان های دکوراسیون ساده و کوچک باشند. این طراحی بسیار زیبا و چشم نواز است و هرگز قدیمی نخواهد شد. بنابراین طرفداران بسیار زیادی دارد. با خرید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک می توانید محیط موردنظر خود را به صورت مینیمال طراحی کنید.

چیدمان بالکون های کوچک با میز و صندلی کم جا

حتی اگر فضای بزرگ مانند باغ، ویلا، حیاط یا روف گاردن در اختیار ندارید می توانید با خرید میز و صندلی برای بالکون کوچک آن را چیدمان کرده و از همین فضای کوچک نیز نهایت استفاده را کنید. صرف یک فنجان قهوه داغ در هوای بارانی یا تماشای یک روز بهاری از بالکن خانه، خاطره ای است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

پس برای آنکه بتوانید از این فضای کوچک استفاده کنید باید میز و صندلی مناسبی را برای آن خریداری نمایید. ما به شما خرید میزهای کوچک و صندلی های بدون دسته را پیشنهاد می کنیم زیرا فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهند. صندلی های تاشو نیز برای تجهیز تراس و بالکن مناسب هستند.

راه اندازی یک کافه کوچک و جمع و جور

اگر می خواهید یک کافه کوچک را راه اندازی کنید و فضای بسیار کمی در اختیار دارید باید به سراغ خرید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک بروید. با خرید این نوع میز و صندلی نه تنها هزینه بسیار کمی پرداخت خواهید کرد بلکه نیازی به تهیه فضایی بزرگ ندارید.

حتی اگر کسب و کار شما رونق بگیرد به راحتی می توانید از تعداد زیادی مشتری پذیرایی کنید. انتخاب میز و صندلی باغی پلاستیکی یکی از بهترین کارهایی است که صاحبان کافه ها و رستوران ها انجام می دهند. هرگز تصور نکنید که این میزها و صندلی ها طراحی جذابی ندارند.

در بخش پایین می توانید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک پیشنهادی مجموعه ما را ببینید.

معرفی بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

 

صندلی پلاستیکی کوئین ( کلاسیک و هم مدرن)

اگر می خواهید طرحی از میز و صندلی باغی را خریداری کنید که هم برای فضای مدرن و هم کلاسیک مناسب باشد، ما به شما صندلی پلاستیکی کوئین را پیشنهاد می کنیم. با وجود اینکه این صندلی از پلیمر پلی اتیلن ساخته شده است اما زیبایی ظاهری آن کمتر از صندلی های چوبی یا فلزی نیست.

صندلی کوئین را می توان بدون پشتی یا همراه با یک نشیمن پارچه ای سفارش داد. قوسی که در قسمت تکیه گاه صندلی وجود دارد، آن را راحت تر و زیباتر کرده است. این صندلی به صورتی طراحی شده است که بتواند وزن زیادی را تحمل کند. اگر نگاهی به شکل پایه صندلی بیندازید متوجه استحکام آن خواهید شد. پس اگر به دنبال بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک هستید مدل کوئین برای شما مناسب است.

صندلی پلاستیکی کوئین

صندلی باغی کوئین

 

صندلی پلاستیکی کینگ ساده و مینیمال

بسیاری از افراد به دنبال خرید صندلی های ساده و مینیمال هستند. این مدل ها هرگز قدیمی نمی شوند و ظاهری زیبا به فضای باز یا کافه ها می دهند. صندلی پلاستیکی کینگ بهترین پیشنهاد برای این افراد است. این صندلی بدون دسته یک تکیه گاه پهن و راحت دارد.

هم در قسمت پشتی و هم در نشیمن از روکش پارچه ای یا چرمی استفاده شده است که آن را به یک میز و صندلی باغی پلاستیکی راحت تبدیل کرده است. البته امکان سفارش صندلی بدون پشتی پارچه ای نیز وجود دارد. صندلی کینگ به دلیل طراحی منحصر به فرد خود به یکی از پر فروش ترین محصولات برند نظری تبدیل شده است. شما می توانید این محصول را از نماینده رسمی برند نظری یعنی فروشگاه دکورایا خریداری نمایید.

 

صدلی کینگ

صندلی کینگ نظری

صندلی باغی کینگ

 

صندلی پلاستیکی تیکا ساده و کم جا

اگر می خواهید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک را خریداری کنید ما صندلی ساده و کم جای تیکا را به شما پیشنهاد می کنیم. این صندلی کوچک و کاربردی به صورت ارگونومیک طراحی شده است و تمام قسمت گودی کمر و پشت شانه های شما را پر می کند. پس هنگام استفاده از صندلی تیکا احساس راحتی خواهید کرد.

به کوچکی این صندلی پلاستیکی نگاه نکنید، این محصول می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند به همین دلیل بت نام صندلی نشکن در بازار شناخته خواهد شد. از مدل تیکا به عنوان میز و صندلی برای بالکون کوچک نیز استفاده می شود. پس در خرید این صندلی زیبا هیچ شکی به خود راه ندهید.

صندلی تیکا نظری

صندلی تیکا

صندلی باغی تیکا

صندلی ماکان دسته دار و راحت

تا اینجا مدل هایی از میز و صندلی باغی پلاستیکی را به شما معرفی کردیم که فاقد دسته بودند اما برخی از افراد فقط بر روی صندلی های دسته دار احساس راحتی می کنند. صندلی پلاستیکی ماکان یکی از صندلی های زیبا و دسته دار موجود در بازار است که نشیمنی فوق العاده راحت دارد.

طراحی این صندلی بسیار مدرن است و تمام استانداردها در تولید آن رعایت می شود. پلیمری که از آن برای ساخت این مدل صندلی استفاده می شود، آنتی یووی بوده و در برابر تابش نور آفتاب مقاوم است. پس حتی این صندلی در فضای باز دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی شود. با خرید این صندلی می توانید فضای کافه خود را بسیار زیبا و راحت کنید.

صندلی ماکان

صندلی ماکان دسته دار

 

صندلی کافی شاپی یونیک ساده، زیبا و کاربردی

یکی از ساده ترین، زیباترین و کاربردی ترین محصولات برند نظری، صندلی کافی شاپی یونیک است. پایه های یکپارچه با بدنه و طراحی خاص این محصول آن را از سایز میز و صندلی برای بالکون کوچک متمایز می کند. از این صندلی می توان در فضای باز و بسته استفاده کرد.

باز بودن فضای پشت صندلی از تعریق فرد در هنگام استفاده از صندلی جلوگیری می کند اما تکیه گاه آن بسیار راحت و استاندارد است. شما می توانید صندلی یونیک را بدون تشک یا همراه با نشیمن پارچه ای سفارش دهید. تمیز کردن این محصول هم بسیار ساده است. شما به راحتی می توانید تعداد زیادی از این صندلی ها را روی همدیگر قرار دهید تا فضای موردنظر خود را نظافت کنید. بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک مدل یونیک از برند نظری است.

 

صندلی یونیک

صندلی فضای باز یونیک

صندلی یونیک

 

خلاصه ای برای انتخاب بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

در این مطلب تلاش کردیم تا نکات مهم در هنگام خرید بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک را به شما گوشزد کنیم. محصولی که خریداری می کنید باید دارای ابعادی کوچک باشد. همچنین بتوان آنها را بر روی یکدیگر قرار داد. بهتر است از میزهای کوچک و جمع و جور برای این فضا استفاده نمایید.

در هر صورت باید محصولی که انتخاب می کنید، مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشد. با استفاده از میز و صندلی باغی پلاستیکی کوچک می توان محیط را به صورت مینیمال طراحی نمود. همچنین بالکون های کوچک را با آنها تجهیز کرد. شما با خرید این محصول می توانید یک کافه کوچک و جمع و جور را راه اندازی کنید.

این میزها و صندلی های کم جا در فروشگاه اینترنتی دکورایا به شما مشتریان عزیز ارائه شده اند. تنوع محصولات دکورایا به قدری بالا است که برای هر سلیقه و فضایی، مدلی مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

انتخاب میز و صندلی باغی برای فضاهای کوچک

سؤالات متداول که شاید برای شما هم پیش آمده باشد.

  • بهترین مدل صندلی برای فضای کوچک کدام است؟

بهتر است صندلی های باغی بدون دسته را برای تجهیز محیط های کوچک خریداری نمایید.

  • آیا میز و صندلی های کوچک دوام و استحکام دارند؟

اگر میز و صندلی باغی توسط برندی معتبر ساخته شود حتی اگر ابعاد آن کوچک باشد، استحکام لازم را دارد و می تواند تا ۱۵۰ کیلو وزن را تحمل کند.

 

همچنین اگر بر روی لینک زیر کلیک کنید میتوانید پرفروش ترین مبلمان باغی را مشاهده کنید.

پرفروش ترین مبلمان باغی 1403

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *