مقالات, دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, دکوراسیون فضای باز و باغ و ویلا, دکوراسیون فضای داخلی منزل, مبلمان باغی

بررسی نکات مهم در خرید مبل + لینک خرید آسان

نکات مهم در خرید مبل

مبلمان یکی از وسایلی است که سال ها از آن استفاده می شود پس باید در خرید آن دقت کرد. اگر با نکات مهم در خرید مبل آشنا نباشید ممکن است محصولی نامناسب را خریداری کرده و پس از مدتی از خرید خود پشیمان شوید. هزینه ای که برای خرید مبل پرداخت می کنید، بسیار زیاد است و اگر مدل مناسب را انتخاب نکنید؛ مجدداً مجبور هستید برای تهیه مبلمان مناسب اقدام کنید. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با نکات ضروری برای خرید مبلمان آشنا شوید.

اگر می خواهید کسب و کار خود را راه بیندازید یا به دنبال خرید میز و صندلی برای فضای باز هستید نیز باید نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران را در نظر بگیرید. ما در این مطلب ضمن معرفی نکات کلی در مورد انواع مبلمان، به بررسی تخصصی نکات مهم در خرید مبل باغی نیز خواهیم پرداخت. در نهایت می توانید مدل های متنوع میز و صندلی رستورانی را همراه با مشخصات فنی ببینید و خریداری کنید.

جنس بدنه مبل

 1- جنس بدنه، اولویت اول برای انتخاب مبل مناسب

اولین و مهم ترین موردی که در نکات مهم در خرید مبل باید به آن اشاره کنیم، جنس بدنه آن است. بدنه مبل، اسکلت کلی آن است که طول عمر و استحکام آن را تضمین می کند. شما می توانید مبل های راحتی که اسکلت داخلی دارند را انتخاب کنید اما اگر به سراغ خرید مبل های چوبی یا فلزی بروید بدنه مبلمان را از نزدیک مشاهده کرده و از میزان استحکام آن مطمئن خواهید شد. 

اگر قصد تجهیز فضای باز خود را دارید باید به این مورد در نکات مهم در خرید مبل باغی توجه کنید که بدنه مبلمان در برابر رطوبت، تابش آفتاب و عوامل محیطی مقاوم باشد. معمولاً مبلمان باغی را از جنس پلاستیک، فلز یا چوب می سازند. مبلمان حصیری پلاستیکی نه تنها زیبا هستند بلکه برای فضای باز بهترین انتخاب می باشند.

شما می توانید پس از اطلاع از نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران، بهترین محصولات فضای باز را از صفحه میز و صندلی باغی خریداری کنید.

 2- برای چند نفر مبل می خواهید؟

یکی از مهمترین سؤال هایی که در هنگام خرید مبلمان باید از خود بپرسید این است که چند نفر می خواهند از مبل استفاده کنند؟ فرقی نمی کند که مبلمان را برای محیط داخلی منزل می خواهید یا قصد تجهیز فضای باغ یا ویلا را دارید؛ در هر صورت باید تعداد صندلی های لازم متناسب با افراد را تهیه کنید. 

این مورد یکی از نکات ضروری برای خرید مبلمان است که نباید آن را فراموش کرد. هیچ چیز مانند کم آمدن میز و صندلی، شما را پیش مهمانان و دوستانتان شرمنده نخواهد کرد. مشخص کردن تعداد کاربران از نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران نیز هست؛ به هر حال شما نباید هیچ یک از مشتریان خود را از دست بدهید!

نکات مهم در خرید مبل باغی را در مطلب راهنمای خرید مبلمان باغی بخوانید.

مبل بزرگ یا کوچک

 3- مبل بزرگ یا کوچک، مسئله این است!

مبلمانی که در بازار عرضه می شوند دارای ابعاد مختلفی هستند. اگر بخواهیم به تمام نکات مهم در خرید مبل اشاره کنیم باید اندازه آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. برخی از مبل ها به فضای بیشتری احتیاج دارند و برخی دیگر بسیار کم جا طراحی شده اند. 

شما باید اندازه مبلمان را بر اساس فضایی که در اختیار دارید، انتخاب نمایید. معمولاً مبلمان فلزی و چوبی جای بیشتری را اشغال می کنند اما مبل پلاستیکی نه تنها فضای زیادی را اشغال نمی کند، بلکه مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی دارد. پس این نکته را در لیست نکات مهم در خرید مبل باغی فراموش نکنید.

4- نشیمن راحت در نکات ضروری برای خرید مبلمان

امکان ندارد نکات ضروری برای خرید مبلمان را به شما گوشزد کنیم اما از نشیمن آن حرفی نزده باشیم. شما زمانی که می خواهید از مبل استفاده کنید، بر روی آن می نشینید؛ پس در هنگام نشستن باید احساس راحتی کنید. تنها مبلمانی نشیمن راحت دارد که به صورت استاندارد طراحی شده و ارتفاع مناسبی داشته باشد. 

همچنین استفاده از پشتی های نرم و پارچه لطیف نیز بر روی نشیمن مبلمان تأثیر می گذارد. این مورد در نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران نیز اهمیت دارد. مشتری باید در هنگام صرف غذا احساس راحتی کند و تجربه خوشایندی برای او رقم بخورد.

انتخاب پارچه مبل

 5- پارچه مبلمان را درست انتخاب کنید

مورد بعدی در نکات مهم در خرید مبل باغی، انتخاب پارچه مناسب است. فرقی ندارد که مبل را برای استفاده در منزل می خواهید یا قصد تجهیز فضای باز خود را دارید؛ در هر صورت باید از پارچه ای مقاوم، لطیف و زیبا برای آن استفاده کنید. اگر مبلمان را از تولیدکننده معتبر خریداری کنید، طیف وسیعی از پارچه های باکیفیت برای انتخاب دارید. 

انتخاب پارچه از نکات مهم در خرید مبل است. اگر پارچه مبلمان کیفیت کافی را نداشته باشد نه تنها پس از مدتی رنگ و رو رفته و زشت خواهد شد بلکه در مقابل عوامل آسیب زای مختلف نیز مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهد. در مبلمان باغی از پارچه های ضد آب استفاده می کنند که رطوبت به آنها نفوذ نمی کند.

6- مبل با چه متریالی پر شده است؟

مورد بعدی که در لیست نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران قرار می گیرد، انتخاب متریال داخلی مبلمان است. در گذشته از ابر و پارچه های مختلف برای پر کردن مبل استفاده می شد. این ابرها پس از مدتی افت کرده و ظاهر مبلمان را بسیار زشت و ناخوشایند می کردند. این روزها تولیدکنندگان برتر از فوم سرد برای ساخت پشتی در مبلمان باغی یا مبل های منزل استفاده می کنند. 

یکی از نکات مهم در خرید مبل انتخاب فوم سرد برای پر کردن مبلمان و پشتی های آن است. فوم سرد به هیچ عنوان افت نمی کند و پوره پوره نیز نخواهد شد. همچنین آب را از خود عبور داده و بو نمی گیرد به همین دلیل انتخابی مناسب برای مبلمان باغی است. اگر می خواهید از میز و صندلی در رستوران استفاده کنید بهتر است پشتی آن از فوم سرد باشد زیرا در طول روز از این میز و صندلی ها به طور مکرر استفاده خواهد شد.

خرید مبل از برند معتبر

 7- از برند معتبر و شناخته شده خرید کنید

تمام موارد و نکات مهم در خرید مبل که تاکنون به آن اشاره کرده ایم، توسط برندهای معتبر و شناخته شده رعایت می شوند. شما با خیال راحت می توانید بهترین مبلمان فضای باز را از این مراکز خریداری کنید. به طور مثال برندهایی مانند نظری، بابل کارپت، ناصر پلاستیک و ماهوت تمام نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران را در نظر گرفته و سپس محصولات خود را طراحی و تولید می کنند. در نتیجه اگر از محصولات این مجموعه ها خریداری کنید با خیال راحت، سال های سال از آن استفاده خواهید کرد.

 8- خرید از نماینده رسمی را فراموش نکنید

محصولات برندهای معتبر شناخته شده بسیار پرفروش هستند به همین دلیل کلاهبرداران و سودجویان مشابه محصولات اصلی را تولید می کنند. اگر بخواهیم آخرین مورد از نکات ضروری برای خرید مبلمان را به شما گوشزد کنیم باید بگوییم که محصولات انتخابی خود را از نمایندگی رسمی خریداری کنید. در نمایندگی های رسمی اصالت کالا و کیفیت آن تضمین می شود.

نکات ضروری برای خرید مبلمان

نتیجه گیری برای خرید مبلمان

در این مطلب تمام نکات مهم در خرید مبل را به شما گوشزد کردیم. شما باید به جنس بدنه، تعداد نفراتی که از مبل استفاده می کنند، اندازه مبل، نشیمن راحت، پارچه مبلمان و متریال داخلی آن توجه کنید. با رعایت این نکات ضروری برای خرید مبلمان بهترین انتخاب را انجام داده و هرگز از انتخاب مبل خود پشیمان نخواهید شد. در نهایت انتخاب محصولات برندهای معتبر و خرید آن ها از نماینده رسمی را به شما توصیه می کنیم.

اگر قصد تجهیز فضای باز خود را دارید باید نکات مهم در خرید مبل باغی را نیز در نظر بگیرید که در این مطلب به آن اشاره کردیم. با اطلاع از نکات مهم در خرید میز و صندلی رستوران و رعایت آنها، در هزینه های راه اندازی کسب و کار خود صرفه جویی خواهید کرد. ما در دکورایا بهترین میز و صندلی های کافی شاپ و فضای باز را به شما عرضه می کنیم. دکورایا نماینده رسمی برندهای نظری، بابل کارپت، ماهوت و ناصر پلاستیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *