دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

چگونه با تغییراتی کوچک مشتری‌های بیشتری جذب کنیم؟

میز و صندلی رستوران کافی شاپ

روش‌های ایجاد یک فضای جذاب برای کافه رستوران‌ها

این روزها کافی‌ شاپ‌ها و رستوران‌های بسیاری در شهرهای مختلف وجود دارند، اما چگونه می‌توان بین تنوع فراوان فضای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها محبوبیت دائمی برای مشتریان ایجاد کرد و خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطبان خود به جای گذاشت؟!

 

1

ساده ترین و بهترین راه جذب مشتری

طبق تحقیقات انجام شده از معروف‌ترین کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها، این نتیجه به دست آمده که فضای دیزاین شده به مراتب مهم‌تر از قیمت، کیفیت و تنوع منوی آن برند است. معروف ترین برند‌ها نیز به علت دیزاین خاص خودشان محبوب شده‌اند. یکی از موارد اثرگذار در ذهن مخاطب، دکوراسیون شیک و طراحی فضای جذاب است. مطمئنا مشتری‌ها با گرفتن حس خوب از فضای کافه و رستوران شما، تبدیل به مشتری‌های ثابت می‌شوند.

2
3

میز و صندلی، از اصلی ترین لوازم برای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها

معمولا افراد برای همنشینی و هم‌صحبتی با دوستان و یا خانواده‌هایشان به فضاهایی مانند کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها مراجعه می‌کنند. به همین علت استفاده از صندلی و میز جزو مهم‌ترین لوازم جهت ایجاد فضایی راحت و دلنشین می‌باشد. در نتیجه موارد گفته شده، صاحبان این مکان‌ها سعی می‌کنند علاوه بر زیبایی، استحکام و مقاومت میز و صندلی‌ها را در دکوراسیون لحاظ کنند. دکوراسیون و سبک‌های متنوع چیدمان رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها باعث شده میز و صندلی‌هایی با جنس‌های مختلف اعم از چوبی، پلاستیکی، فلزی و پلیمری در بازار وجود داشته باشد. در سایت دکورایا انواع صندلی و مبلمان کافی شاپی رستورانی وجود دارد که شما می‌توانید از میان آنها مدل‌های دلخواه خودتان را انتخاب نمائید.

4

بهترین جنس میز و صندلی چیست؟

عموما سه جنس چوبی، فلزی و پلیمری از میز و صندلی‌ها در بازار وجود دارد. با وجود اینکه هر سه جنس گفته شده در فروشگاه دکورایا موجود می‌باشند، اما ما به شما صندلی و میزهای پلیمری را پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که برخلاف ذهنیت عموم مردم، بسیار عمر بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها دارند.

میز و صندلی‌های پلیمری از مقاومت بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها برخوردارند و همچنین محکم، نشکن و با دوام هستند. علاوه بر این‌ها باعث می‌شود از هزینه خرید مجدد این محصولات جلوگیری شود و هنگام استفاده در مدت زمان طولانی دچار آسیب یا شکستگی نشوند.

صندلی و میزهای پلیمری قابل استفاده در انواع فضای باز می‌باشند؛ زیرا در متریال این محصولات، مواد آنتی یووی و استابلایزر استفاده شده است. مواد آنتی یووی و استابلایزر باعث مقاوت میز و صندلی‌ها در برابر نور خورشید و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی می‌شوند.

6
5

صندلی با پایه فلزی، از جدیدترین طراحی های روز دنیا

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه برخی از صندلی‌های پلیمری، وجود پایه‌های آلومینیومی با روکش کروم می‌باشد که علاوه بر درخشش و مقاومت نسبت به وزن بالا، ضد زنگ نیزمی باشند. همچنین ظریف بودن این پایه‌ها باعث جذابیت بیشتر این صندلی‌ها در محیط می‌شود.

 

8
7

میزهای معروف‌ترین رستوران‌ها و کافی شاپ‌های دنیا

از نمونه میزهای مناسب برای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها می‌توان به میزهای آلومینیومی و پلیمری اشاره کرد. این میزها به علت مواد به کار رفته در تولیدشان به راحتی در فضاهای باز و بسته استفاده می‌شوند. همچنین وجود میزهایی با پایه‌های چدنی یا استیل و صفحه میزهای متنوع این امکان را به صاحبان کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها می‌دهد که دکوراسیون متفاوت و جذابی داشته باشند. حتی بسیاری از برندهای مطرح دنیا مانند، مک دونالد، استارباکس و کینگ برگر از میزهایی با پایه‌های چدن و استیل استفاده می‌کنند. این برندها می‌خواهند تا هم درخشش و زیبایی فلز و هم استحکام و مقاومت آن را در کنار یکدیگر داشته باشند.

10
9

مهم‌ترین معیار خرید صندلی

راحتی صندلی مهم‌ترین معیار خرید می‌باشد؛ زیرا همانطور که می‌دانید حفظ ارگونومی بدن در حالت نشسته بسیار مهم و ضروری است.

خرید صندلی‌هایی مجهز به تشک پشتی و کفی یکی از بهترین گزینه‌ها برای نشیمن راحت‌تر است.

این تشک‌ها با دو جنس چرم و پارچه نانوتکس عرضه می‌شوند و به راحتی قابل شستشو هستند. علاوه بر این با طرح و رنگ‌های مورد پسند مشتری قابل سفارش‌ می‌باشند.

از دیگر معیارهای انتخاب، صندلی‌هایی هستند که در قسمت پشتی خود فضاهای خالی دارند که باعث جلوگیری از تعرق می‌شود.

11

خدمات دکورایا برای انتخاب و خرید بهترین میز و صندلی چیست؟

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان فهمید که صاحبان کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها با کمک میز و صندلی‌های زیبا و استاندارد می‌توانند دکوراسیون خاصی داشته باشند و مشتریان را به ساعاتی پر از آرامش و لذت دعوت کنند.

از آنجایی که برای فروشگاه دکورایا رضایت مشتری همواره یکی از مهمترین مسائل بوده است، ما با سه تا از بهترین برندهای کشور همکاری کرده و همچنین مرغوب‌ترین محصولات را به سلیقه شما، برای شما گلچین نموده‌ایم.

مشاوره در خرید، بسته بندی و ارسال بصورت تکی، بیمه حمل و نقل، ارسال به سراسر کشور و بررسی سلامت و بازرسی متعلقات کالا قبل از ارسال و دارای ضمانت، از خدمات تیم دکورایا می‌باشد تا بهترین خرید طبق سلیقه شما عزیزان انجام بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *