دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

میز و صندلی فست فودی طرح جدید ✔️ (راهنمای خرید + مشخصات)

میز و صندلی فست فود

اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک یک فست فود راه بیندازید احتمالا یکی از دغدغه‌های فعلی‌تان انتخاب و خرید میز و صندلی فست فودی می‌باشد. اگر الان برای خرید میز و صندلی فست فود حوصله بیشتری به خرج دهید و نکات لازم را در نظر بگیرید احتمالا در آینده از انتخاب خود راضی خواهید بود در غیر این صورت احتمال پشیمانی شما وجود دارد.

صندلی کانتر

طراحی جدید و قابل استفاده در بار فست فود و رستوران

صندلی فست فود

صندلی فست فود

تنوع بالا و مناسب برای فست فودها با دکوراسیون مختلف

میز و صندلی فست فود

میز فست فود

مناسب برای انواع فست فود، رستوران، کافی شاپ و …

در ادامه نکات لازم برای انتخاب میز و صندلی مناسب فست فود را با شما در میان می‌گذاریم که اگر آنها را رعایت کنید تصمیم گیری برای شما بسیار راحت‌تر خواهد شد و می‌توانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. اما اگر نیاز به دریافت راهنمایی بیشتری برای این موضوع دارید می‌توانید با کارشناسان دکورایا تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

برای انتخاب میز و صندلی فست فود مشاوره بگیرید

09351107780

09930447398

راهنمای خرید میز و صندلی فست فود

در هنگام خرید میز و صندلی توجه به نکاتی مانند دکوراسیون فست فود، نوع مشتری، نوع فست فود و … باعث افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما می‌شود. اما چطور؟ مثلا وقتی میز و صندلی شما به جای طراحی قدیمی، طراحی مدرن داشته باشد قشر مشتریان شما متفاوت خواهد بود و احتمالا آنها در فست فود شما بیشتر هزینه می‌کنند.

چه میز و صندلی‌ای برای فست فودهای کوچک مناسب است؟

اگر فست فود شما متراژ کمی دارد باید به فکر استفاده حداکثری از تمام فضاها باشید. در این شرایط خرید میز و صندلی‌هایی که ابعاد بزرگی دارند برای فست فود شما مناسب نیست. از طرفی دیگر شما باید از رنگ بندی‌هایی استفاده کنید که فضای فست فود بزرگ‌تر نشان داده شود. رنگ‌های روشن مایل به سفید مانند نارنجی، کرم و آبی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا مناسب هستند.

چه میز و صندلی‌هایی برای فست فودهای بزرگ مناسب است؟

اگر محدودیت فضا ندارید می‌توانید از میز و صندلی‌هایی با ابعاد بزرگ و در انواع مختلف استفاده کنید تا مشتریان شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند. مثلا بخشی از فضا را به میزهای یکسره اختصاص دهید چون ممکن است مشتریان شما بخواهند به صورت گروهی سر یک میز بنشینند.

بخش دیگر فضای فست فود را با میزهای متوسط و کوچک دکوراسیون کنید چون همه مشتریان شما گروهی به فست فود نمی‌آیند؛ برخی تنها یا نهایتا با دو نفر از دوستان خود به فست فود شما مراجعه می‌کنند.

میز و صندلی فست فود

وقتی فست فود شما متراژ بالایی دارد چرا در انتخاب میز و صندلی تنوع به خرج نمی‌دهید؟ شما می‌توانید به جای انتخاب یک مدل میز و صندلی، از دو مدل استفاده کنید تا دکوراسیون یکنواخت نباشد. مثلا قسمتی از فضا را برای میزهای گرد و قسمتی دیگر را برای میزهای مستطیلی  در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید تنوع بیش از اندازه باعث می‌شود فست فود شما شلوغ و نامرتب به نظر برسد؛ پس به جای استفاده از مدل‌های گوناگون تناسب را رعایت کنید.

چه محیطی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اید؟

تصور غلطی‌ست که بگوییم در فست فود فقط کیفیت غذا اهمیت دارد؛ مشتری وقتی به مغازه شما مراجعه می‌کند توقع یک فضای شیک و باکلاس را دارد. از طرفی دیگر اگر غذاهای فست فود شما قیمت بالایی دارد باید در قبال آن خدمات بیشتری را هم به مشتری ارائه دهید؛ ارائه غذای باکیفیت بخشی از این خدمات است اما همه آن نیست!

شما باید یک محیط خوب را برای مشتریان خود فراهم کنید تا آنها هم حاضر باشند پول بیشتری بپردازند. میز و صندلی‌های نظری برای به وجود آوردن یک فضای خاص در فست و فود شما می‌توانند بسیار مناسب باشند. نظری بزرگترین تولید کننده مبلمان، میز و صندلی‌های رستورانی، کافی شاپی و فست فودی در سطح کشور است.

برای مشاهده محصولات نظری روی لینک زیر کلیک کنید

چقدر بودجه در نظر گرفته‌اید؟

در زمان خرید میز و صندلی فست فودی به بودجه خود از هر چیزی بیشتر باید توجه داشته باشید. اگر بودجه شما کم است و به جز میز و صندلی وسایل ضروری دیگری هستند که باید خریداری شوند باید با یک برنامه مشخص برای تجهیزات هزینه کنید. در میان محصولات نظری می‌توانید با انتخاب میز و صندلی ارزان قیمت در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

میز صندلی برای فست فود فضای باز یا مسقف؟

اگر بخشی از رستوران یا فست فود شما در فضای باز قرار دارد باید از میز و صندلی مخصوص به همان محیط استفاده کنید. میز و صندلی‌هایی که برای محیط‌های باز طراحی شده‌اند در برابر نور خورشید، گرد و خاک، باران، برف و رطوبت مقاوم هستند. برای فست فودهای مسقف نیازی نیست که اینقدر حساسیت به خرج دهید چراکه در فضای دارای سقف شما تابش نور خورشید، باران و برف را ندارید.

میز و صندلی FastFood

به نحوه شستشوی میز و صندلی توجه کنید!

با رفت و آمد مشتریان به مرور میز و صندلی‌های فست فود شما پاکیزگی اولیه خود را از دست می‌دهند. بنابراین در زمان خرید باید به نحوه تمیز کردن و شستشوی آنها توجه داشته باشید. اگر صندلی‌های خریداری شده پشتی و تشک پارچه‌ای دارند بررسی کنید که آیا برای تمیز کردن آنها باید از شوینده خاصی استفاده کنید یا شستشو با آب و صابون هم کفایت می‌کند؟

اگر جنس بدنه میز و صندلی فست فود شما فلزی‌ست و قصد دارید که آنها را با آب بشوئید از ضد زنگ بودن آنها مطمئن شوید. فلز آلومینیوم ضد زنگ است و در طراحی میز و صندلی‌های ضد آب استفاده می‌شود. اگر بدنه یک میز یا یک صندلی از آهن باشد حتما بررسی کنید یک روکش از جنس کروم یا رنگ پودری رو آن قرار گرفته باشد.

همانطور که می‌دانید فلز آهن وقتی در معرض رطوبت قرار می‌گیرد در مدت کوتاهی زنگ می‌زند؛ اما استفاده از یک لایه روکش باعث می‌شود که آب به آهن نرسد. میز و صندلی‌های فست فود برند نظری این قابلیت را دارند.

طراحی میز و صندلی جدید است یا قدیمی؟

اگر دکوراسیون فست فود برای شما اهمیت زیادی دارد باید به سبک طراحی میز و صندلی مورد نظر خود توجه کنید. شما با استفاده از میز و صندلی‌های طرح جدید در خاطر مشتریان خود ماندگار خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *