دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

ارزان ترین میز و صندلی های کافه

ارزان ترین میز و صندلی های کافه

اگر می خواهید یک کافه یا رستوران را راه اندازی کنید باید لیستی از اقلام و ملزومات را تهیه کنید. مسلماً یکی از پرهزینه ترین موارد این لیست، مبلغی است که باید برای خرید میز و صندلی بپردازید. در صورتی که بودجه کمی در اختیار دارید می توانید به سراغ خرید ارزان ترین میز و صندلی های کافه بروید.

همانطور که می دانید صندلی های کافه و رستوران با متریال های مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک ساخته می شود. گاهی نیز از ترکیب متریال های فوق برای تولید میز و صندلی کافه استفاده می گردد. در مورد بهترین چوب برای میز و صندلی ناهارخوری بیشتر بدانید.

مسلماً ارزان ترین میز و صندلی از پلاستیک یا پلیمر تولید می شود. اگر شما هم می خواهید صندلی کافه ارزان را خریداری کنید باید به سراغ محصولات پلاستیکی موجود در بازار بروید. ما در ادامه تمام آنچه که باید در مورد خرید صندلی کافی شاپ ارزان بدانید را برایتان توضیح خواهیم داد.

چرا خرید میز و صندلی پلاستیکی را برای کافه و رستوران به شما پیشنهاد می کنیم؟

همه ما می دانیم که ارزان ترین میز و صندلی های کافه از پلاستیک ساخته شده اند اما قیمت پایین تنها مزیت استفاده از این میز و صندلی ها نیست. میز و صندلی های پلاستیکی بسیار مستحکم و بادوام هستند. نگهداری از میز و صندلی های پلاستیکی به مراتب راحت تر از نگهداری از مبلمان فلزی یا چوبی است.

همچنین مقاومت بالای پلاستیک در برابر لکه آن را برای رستوران های شلوغ و پرتردد مناسب کرده است. امروزه صندلی رستوران ارزان را با استفاده از پلیمر مهندسی شده می سازند که در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد. حتی می توان از میز و صندلی پلاستیکی و یا مبل باغی حصیری در فضای باز نیز استفاده کرد.

صندلی لهستانی قدیمی و جدید اصل را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

ارزان ترین میز و صندلی های کافه چه ویژگی هایی دارند؟

ارزان ترین میز و صندلی های کافه چه ویژگی هایی دارند؟

صرف نظر از قیمت پایین ارزان ترین میز و صندلی های کافه باید به ویژگی های مهم دیگری نیز در انتخاب این میز و صندلی ها دقت کرد. در صورتی که محصولی نامرغوب را خریداری کنید ممکن است پس از چند سال مجبور شوید مجدداً برای تهیه آن هزینه کنید. در نتیجه به شما توصیه می کنیم حتی در زمان خرید صندلی کافه ارزان به ویژگی های مهم زیر توجه نمایید:

1- دوام و استحکام بالا

 اگر صندلی کافی شاپ ارزان پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد، دوام آن بسیار زیاد است. همانطور که می دانید میز و صندلی های کافه مرتباً نظافت می شوند؛ همچنین در طول روز از این میز و صندلی ها استفاده های زیادی می شود. اگر دوام آنها به اندازه کافی نباشد پس از مدتی ظاهری نامرتب پیدا کرده و محیط کافی رستوران شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

همچنین میز و صندلی هایی که استحکام کافی را ندارند، حس راحتی و آرامش را به مشتری منتقل نمی کنند و مشتری در هنگام غذا خوردن مرتباً نگران است. در نظر داشته باشید میز و صندلی هایی که استحکام کافی را ندارند در حین جابجایی آسیب دیده و بلااستفاده خواهند شد.

2- وزن پایین

میز و صندلی های پلاستیکی سبک ترین وسایل موجود در بازار هستند شما به راحتی می توانید صندلی رستوران ارزان پلاستیکی را جابجا کنید یا بر روی یکدیگر قرار دهید. صندلی هایی که بر روی هم چیده می شوند برای کافه های کوچک مناسب تر هستند. برای مشاهده بهترین ست برای کافی شاپ های کوچک کلیک کنید.

3- مقاوم در برابر رطوبت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که ارزان ترین میز و صندلی های کافه را از سایر مدل های موجود در بازار متمایز می کند، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. ست های فلزی و چوبی در برابر آب آسیب پذیرتر هستند در صورتی که نمونه های پلاستیکی مقاومت بالایی در برابر آب دارند.

رنگبندی متنوع صندلی

4- رنگبندی متنوع

اگر به دنبال خرید صندلی کافه ارزان با رنگ های جدید و زیبا هستید، ما به شما خرید نمونه های پلاستیکی را پیشنهاد می کنیم. میز و صندلی های فلزی و چوبی تنوع رنگی زیادی ندارند؛ در صورتی که میز و صندلی های پلاستیکی در رنگ های متنوعی تولید و به دست مشتری می رسند.

همانطور که می دانید صندلی کافی شاپ ارزان پلاستیکی دوام و استحکام بالا، وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و رنگبندی متنوع دارد و به جرئت می توان گفت که از جمله ارزان ترین میز و صندلی های کافه است.

راهنمای خرید مبلمان حصیری را مطالعه کنید.

مزایای انتخاب صندلی رستوران ارزان

تا اینجا به معرفی ارزان ترین میز و صندلی های کافه و ویژگی های آن پرداختیم. همانطور که می دانید با انتخاب میز و صندلی های پلاستیکی در هزینه های خود برای راه اندازی یک کافه یا رستوران صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر آن استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی مزایای زیر را نیز دارد:

  • استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی بسیار راحت تر از نمونه های فلزی یا چوبی است.
  • این میز و صندلی ها به آسانی تمیز می شوند.
  • حمل و نقل میزهای پلاستیکی بسیار آسان است.
  • می توان از میز و صندلی کافی شاپ ارزان پلاستیکی در فضای باز نیز استفاده کرد.

عوامل موثر بر قیمت ارزان ترین میز و صندلی های کافه

قیمت میز و صندلی های پلاستیکی که در صدر لیست ارزان ترین میز و صندلی های کافه قرار گرفته اند متأثر از عوامل زیر است:

1- کیفیت مواد اولیه

هرچه موادی که برای تولید میز و صندلی پلاستیکی استفاده می شود، باکیفیت تر باشد قیمت گذاری آن بیشتر خواهد بود. امروزه از پلیمر مهندسی شده پلی پروپیلن یا پلی کربنات برای تولید محصولات پلاستیکی باکیفیت استفاده می شود.

نوع طراحی میز و صندلی

2- نوع طراحی

هرچه طراحی مبلمان پلاستیکی پیچیده تر باشد، قیمت آنها بالاتر خواهد بود. اگر می خواهید صندلی کافه ارزان را خریداری کنید بهتر است به سراغ طرح های ساده تر بروید.

3- رقابت در بازار

هرچه تعداد تولیدکنندگان میز و صندلی های پلاستیکی بیشتر شوند، رقابت بین آنها جدی تر خواهد شد. در این مواقع تولیدکنندگان سعی می کنند اجناس باکیفیت تری را با قیمت پایین در اختیار مشتری قرار دهند تا بتوانند بخشی از بازار را به خود اختصاص دهند.

نتیجه گیری درمورد ارزان ترین میز و صندلی های کافه

اگر می خواهید ارزان ترین میز و صندلی های کافه را تهیه کنید باید به سراغ خرید میز و صندلی های پلاستیکی بروید. این مدل میز و صندلی در طرح های مختلفی تولید می شود و پرفروش ترین مدل آن، میز و صندلی حصیری است.

این میز و صندلی ها دوام استحکام بالا، وزن پایین، مقاومت در برابر رطوبت و رنگبندی متنوع دارند. در صورتی که صندلی کافه ارزان پلاستیکی را خریداری کنید از مزایای استفاده از آن که در این مطلب به آن اشاره کردیم بهره مند خواهید شد.

عواملی که بر قیمت صندلی کافی شاپ ارزان پلاستیکی تأثیر می گذارند شامل کیفیت مواد اولیه، نوع طراحی و میزان رقابت در بازار هستند. شما می توانید با خرید از نمایندگان رسمی برندهای معروف و شناخته شده در هزینه های خود صرفه جویی کنید. ما در فروشگاه اینترنتی دکورایا نمایندگی رسمی بابل کارپت، پلاستیک ناصر و نظری را داریم؛ محصولات این برندها به صورت بی واسطه از طریق دکورایا به شما عرضه می شود.

سؤالات متداول

1- ارزان ترین میز و صندلی های کافه کدام هستند؟

میز و صندلی های پلاستیکی از جمله ارزان ترین میز و صندلی هایی هستند که می توانید برای کافه یا رستوران خود خریداری کنید.

2- عمر صندلی کافی رستوران ارزان چقدر است؟

طول عمر میز و صندلی هایی که در کافه خود استفاده می کنید به کیفیت ساختريال نحوه نگهداری و شرایط استفاده از آنها بستگی دارد. مسلماً طول عمر محصولات پلاستیکی مرغوب از نمونه های چوبی و فلزی بیشتر است.

برای خرید میز و صندلی غذا خوری هشت نفره زیبا و با دوام با قیمتی استثنایی تنها تا 4 آبان با تخفیفات و هدایای ویژه از مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *