مقالات

معرفی 10 برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز  1403 [لیست قیمت محصولات]

بهترین مبلمان ایرانی فضای باز

معرفی برترین برند مبلمان ایرانی + لیست قیمت

یکی از بهترین تجهیزاتی که می توانید برای فضای باز و محیط مد نظر خود تهیه کنید، مبلمان هستند. مبل ها نشیمن راحت تری از صندلی داشته و ظاهر باغ، ویلا، کافه یا رستوران شما را شکیل تر می کنند. اما سؤال اینجاست که برترین برند مبلمان ایرانی کدام است؟کدام مبلمان ایرانی از برترین کیفیت ممکن برخوردار است ؟ کدام مبلمان ایرانی مقاومت بالایی در برابر عواملی مانند تابش آفتاب، بارش برف و باران و سرما و گرمای شدید دارد؟

اگر شما محصول موردنیاز خود را از برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز خریداری کنید، نه تنها محصولی باکیفیت را خریداری کرده اید بلکه مبلمانی مدرن و به روز را انتخاب خواهید کرد. برندهای برتر به تولید انواع مبلمان جدید با طرح های خلاقانه و جذاب می پردازند تا تمام نیاز مشتریان را برطرف نمایند. به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم ضمن معرفی ویژگی های مبلمان ایده آل به معرفی بهترین برند مبلمان باغی و معرفی برترین برند مبلمان در ایران بپردازیم. در پایان نیز نکات مهم در هنگام خرید مبلمان فضای باز را به شما گوشزد می کنیم.

 

ویژگی های برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز

قبل از آنکه تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده مبلمان در ایران را به شما معرفی کنیم لازم است تا ویژگی های برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز را با یکدیگر مرور کنیم. تولیداتی به عنوان برترین برند مبلمان باغی در بازار شناخته می شوند که ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • از مواد اولیه مرغوب برای تولید آنها استفاده شده باشد. مبلمان فلزی باید از آلیاژهای فلزی باکیفیت ساخته شده باشند. مبلمان پلاستیکی مرغوب  نیز با استفاده از پلیمر مهندسی شده تولید می گردند.
  • در روند تولید مبلمان باید تمامی استانداردها رعایت گردد. در صورتی که ابعاد مبلمان خصوصاً ارتفاع آن استاندارد نباشد نه تنها فضای زیادی را اشغال می کند بلکه نشیمن راحتی هم ندارد.
  • مبل ها باید ثبات رنگی خوبی در فضای باز داشته باشند و در مقابل نور خورشید یا شرایط جوی مختلف، تغییر رنگ ندهند. بهترین رنگ برای مبلمان فلزی، رنگ های الکترواستاتیک کوره ای است.
  • استحکام مبلمان باغی باید به قدر کافی زیاد باشد تا بتوان از آن ها برای مدتی طولانی استفاده کرد.
  • برند برتر مبلمان باغی از پشتی هایی بادوام و راحت در محصولات خود استفاده می کند. معمولاً این پشتی ها با فوم سرد پر می شوند که به مرور زمان پودر نشده یا نمی خوابد. آب به راحتی از فوم سرد عبور می کند پس می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد.
  • روکش پشتی ها در مبلمان باغی باکیفیت از پارچه ضد آب یا چرم است. این روکش ها به راحتی شستشو داده می شوند و در شرایط آب و هوایی مختلف دچار فرسودگی یا پارگی نمی شوند.
  • در زیر پایه برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز ضربه گیر وجود دارد تا به سطح زیرین خود صدمه ای وارد نکند.
  • در بهترین مبلمان فضای باز تلاش شده است تا ضمن طراحی محصولات مستحکم، وزن آن ها زیاد نباشد. بدین ترتیب جابه جا کردن آن ها راحت تر خواهد شد.
  • امکان هماهنگ کردن مدل های سه نفره، دو نفره و تک نفره با یکدیگر وجود دارد. شما می توانید ست کامل این مبلمان را نیز خریداری کنید.
  • مدل های جدید برترین برند مبلمان باغی قابلیت مونتاژ دارند و شما می توانید دسته یا نشیمن آن ها را مطابق با فضایی که در اختیار دارید، مونتاژ نمایید. این ویژگی حمل و نقل مبلمان را نیز راحت کرده است.
  • بهترین برندها تجهیزات دیگری مانند میز عسلی، سایبان چتری، بالشت و پشتی مناسب برای مبلمان خود را نیز تولید و به بازار عرضه می کنند.

 

بهترین برند های مبلمان ایرانی

بهترین مبلمان ایرانی

معرفی 10 مورد از برترین برند مبلمان ایرانی

اکنون که به خوبی می دانید ویژگی های یک مبل باغی ایده آل چیست می خواهیم به معرفی برترین برند مبلمان ایرانی بپردازیم. در ادامه 10 نام شناخته شده در بازار مبلمان فضای باز را به شما معرفی می کنیم. با خرید از محصولات این برندها می توانید باکیفیت ترین و جدیدترین مبلمان فضای باز را تهیه کنید. کیفیت محصولات برترین برند مبلمان باغی تضمین می شود.

شماره 1:برند نظری

برند نظری از دهه چهل به صنعت تولید مصنوعات فلزی و مبلمان وارد شده است. در طول این همه سال توانسته که محصولات خود را به برند برتر مبلمان باغی و برترین برند مبلمان ایرانی تبدیل کند. محصولات نظری به قدری باکیفیت هستند که نزدیک به سه دهه است به کشورهای دیگر صادر می شوند.

شما نیز می توانید فضای باز خود را با استفاده از مبلمان نظری تجهیز کنید. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی هستند به همین دلیلی ما آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید مبلمان، پاف، میز عسلی و میز و صندلی باغی را از میان تولیدات این برند انتخاب کرده و خریداری کنید.

شرکت نظری انواع مبلمان خانگی و اداری را نیز مطابق با آخرین طرح های روز دنیا تولید می کند. پس هر مدل مبلمانی که بخواهید را می توانید با نام نظری تهیه کنید و از آن ها سال های سال استفاده نمایید. این برند به نام شماره یک در بازار تجهیزات فضای باز تبدیل شده است.

شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت محصولات زیر به لینک زیر مراجعه کنید.

👇

 

لیست قیمت محصولات نظری

 

برترین مبلمان ایرانی

برند نظری

شماره 2: برند ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در ایران است. هر گاه بخواهیم به معرفی بهترین برند مبلمان باغی بپردازیم باید ناصر پلاستیک را در لیست خود جای دهیم. محصولات متنوع این گروه تولیدی تمام نیاز کاربران را برطرف کرده و کیفیتی باورنکردنی دارند.

ناصر پلاستیک از مواد اولیه مرغوب برای تهیه محصولات خود استفاده می کند. به همین دلیل تولیدات این مجموعه بالاترین کیفیت و کارایی را دارند. مسئله ای که این گروه را به برترین برند مبلمان باغی تبدیل کرده است، قیمت مقرون به صرفه آن است. محصولات جذاب و متنوع این گروه با نازل ترین قیمت به دست مشتری می رسند.

 

لیست قیمت محصولات پلاستیک ناصر

👇

برند ناصر پلاستیمک

ناصر پلاستیک

شماره 3: برند بابل کارپت

بابل کارپت یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مبلمان باغی در ایران است به همین دلیل به عنوان برترین برند مبلمان ایرانی در ایران شناخته می شود. این مجموعه تولیدی نه تنها مبلمان باغی را تولید می کند بلکه انواع میز و صندلی فضای باز و تخت استخر نیز در محصولات آن وجود دارد.

محصولاتی که در بابل کارپت تولید می شود قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده و به بسیاری از کشورهای دیگر صادر می شوند. تنوع بالا در کنار کیفیت خوب و رعایت اصول مشتری مداری باعث شده است تا این مجموعه برند برتر مبلمان باغی شود. اگر می خواهید از محصولات باکیفیت این مجموعه استفاده کنید باید خرید خود را از نمایندگان فروش رسمی بابل کارپت انجام دهید.

 

لیست قیمت محصولات بابل کارپت

👇

شماره 4:برند ماهوت

یکی از برترین برند مبلمان باغی که در ایران فعالیت می کند، ماهوت است. این گروه تولیدی به دلیل استفاده از طرح های دقیق و مهندسی شده در محصولات خود شهرت پیدا کرده است. پس اگر می خواهید محصولی استاندارد و مدرن را خریداری کنید ما به شما مبلمان فضای باز ماهوت را پیشنهاد می کنیم.

این مجموعه نه تنها از مواد اولیه مرغوب برای ساخت تولیدات خود استفاده می کند بلکه با ارائه پشتیبانی، خدمات تعمیر و نگهداری توانسته است رضایت صددرصدی مشتریان را به دست آورد. به همین دلیل نام ماهوت را هم در لیست برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز قرار داده ایم.

👇

نمایندگی ماهوت در مشهد

 

شماره 5: برند باغچین

کسانی که می خواهند انتخاب خود را از میان مدل های متنوع مبلمان فضای باز انجام دهند می توانند از محصولات باغچین دیدن کنند. این برند متنوع ترین طرح های مبلمان را تولید و با رنگ بندی بسیار زیاد به مشتریان ارائه می کند. به همین دلیل در هنگام معرفی بهترین برند مبلمان باغی باید به برند باغچین نیز اشاره کرد.

شماره 6: برند دکورز

برند دکورز تلاش کرده است تا مبلمان فضای باز ایرانی را با کیفیتی جهانی تولید کند. تمام محصولات این مجموعه دو سال گارانتی دارند که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آنها است. مبلمان حصیری با طرح های مختلف در این مجموعه تولید می شود و شما می توانید از میان مدل های جدید و متنوع آن، طرح موردنظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین برند های ایرانی مبل

بهترین برند های مبلمان

شماره 7: برند ویلا سازه

برند ویلا سازه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان فضای باز فلزی است. از بهترین آلیاژها با رنگ الکترواستاتیک در تولید محصولات این برند استفاده شده است. طرح های مدرن و کیفیت بالای تولیدات، ویلا سازه را نیز در لیست برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز قرار داده است.

 

شماره 8: برند کنزی

شماره 8 برترین برند مبلمان ایرانی کنزی است .کنزی با شعار بیشترین تنوع مبلمان فضای باز در این زمینه فعالیت می کند. تنوع، کیفیت و خدمات این برند باعث محبوبیت آن در بازار مبلمان باغی شده است. محصولات این برند به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند پس اگر به دنبال خریدی مبلی کاربردی و باکیفیت هستید، از محصولات کنزی بازدید کنید.

شماره 9:برند صنیع کار

در لیست برترین برند مبلمان باغی نام صنیع کار نیز به چشم می خورد. این مجموعه مبلمان باغی آلومینیومی، مبلمان حصیری و مبلمان فضای باز فلزی را با سطح کیفی بالا، تولید می کند. محصولات این مجموعه مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد و کمتر به تعمیر یا نگهداری احتیاج پیدا می کند.

شماره 10: برند رویال مبل

رویال مبل نیز آخرین نامی است که به عنوان برند برتر مبلمان ایرانی فضای باز به شما معرفی می کنیم. این گروه تولیدی انواع مبلمان باغی، راحتی، ال، کلاسیک، تختخواب شو و میزهای مناسب آن را تولید و به مشتریان عرضه می کند. برند رویال مبل محصولات خود را بر اساس طرح هایی از کشورهای روز ترکیه، ایتالیا، فرانسه و امریکا طراحی می کند به همین دلیل توانسته است در لیست برترین برند مبلمان باغی قرار گیرد.

نکات مهم در هنگام خرید مبلمان باغی

زمانی که می خواهید مبلمان باغی موردنظر خود را خریداری کنید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • مدل موردنظر باید مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و شرایط مختلف آب و هوایی داشته باشد. مبلمان باغی باید کاملاً ضدزنگ بوده و از موادی مقاوم ساخته شده باشند.
  • طراحی این مبلمان باید بر اساس اصول ارگونومی انجام شده باشد تا به ستون فقرات و کمر شما آسیب وارد نشود. شما از میز و صندلی های باغی برای استراحت و اوقات فراغت خود استفاده می کنید پس باید بر روی آن احساس راحتی کنید.
  • سعی کنید مبلمان باغی را از میان طراحی های زیبا و جدید انتخاب کنید تا فضای باغ، ویلا یا محیط کسب و کار شما زیباتر شود.
  • اگر محصول موردنظر توسط برند برتر مبلمان باغی تولید شده باشد، نگهداری از آن آسان است و می توان آن را در هر شرایطی استفاده نمود. پس به برندی که از آن مبل فضای باز خود را تهیه می کنید توجه داشته باشید.
  • ابعاد مبل باغی را متناسب با فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید تا بتوانید از فضای موجود نهایت بهره را ببرید.
  • مبلمانی که قابلیت مونتاژ یا قرارگیری روی همدیگر را دارند، فضای کمتری را در انبار اشغال کرده و نگهداری از آنها در فصول سرد آسان تر است.

 

 

نتیجه گیری برای انتخاب بهترین مبلمان ایرانی در سال 1403

در این مطب به معرفی بهترین برند مبلمان ایرانی پرداختیم. شما باید مبلی را انتخاب کنید که از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد و تمام استانداردها در روند تولید آن رعایت گردد. مبل ها باید ثبات رنگی داشته باشند و استحکام آنها نیز خوب باشد. بهتر است از پشتی هایی با فوم سرد بر روی این مبلمان استفاده شود. معمولاً روکش این پشتی ها از پارچه ضد آب یا چرم دوخته می شود.

پایه های ضربه گیر نیز از صدمه دیدن سطح زیر مبلمان جلوگیری می کند. مبل فضای باز ایده آل وزن زیادی ندارد و جابجا کردن آن راحت تر است. همچنین امکان هماهنگ کردن آن با سایر تجهیزات وجود دارد. تولیدکنندگانی مانند نظری، ناصر پلاستیک، بابل کارپت و ماهوت جز برترین برند مبلمان باغی هستند.

شما می توانید محصولات این برندها را از فروشگاه اینترنتی دکورایا خریداری کنید. دکورایا نماینده رسمی فروش این برندها بوده و محصولات متنوع آنها را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند. البته برند باغچین، دکوروز، ویلا سازه، کنزی، صنیع کار و رویال مبل نیز محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. قبل از آنکه هر اقدامی برای خرید مبلمان باغی انجام دهید، نکات مهمی که در این مطلب به شما گوشزد کردیم را مطالعه نمایید.

بهرتین برند های مبلمان ایرانی

بهترین برند های مبل

سؤالات متداول

  • مبل باغی از کجا بخرم؟

مبلمان فضای باز را باید تنها از میان برترین برند مبلمان باغی انتخاب کرد. برای آنکه محصولات اصل و اورجینال را با کیفیتی بالا تهیه کنید، خرید خود را از نمایندگی رسمی برند نظری، ناصر پلاستیک، بابل کارپت و ماهوت یعنی دکورایا انجام دهید.

  • بهترین جنس برای مبل باغی کدام است؟

مبلمان باغی را از چوب، فلز و پلاستیک می سازند. شما می توانید با توجه به بودجه و شرایط آب و هوایی محل خود یکی از این مبلمان را انتخاب و خریداری کنید. تنها نکته مهم این است که انتخاب خود را از محصولات برند برتر مبلمان باغی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *