دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک

میز و صندلی کافی شاپ دیزاین روستیک

با استفاده از سبک روستیک می توانید در کافی شاپ خود گرما و صمیمیت بیشتری ایجاد کنید. در این سبک باید از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب با کمترین تغییر استفاده کرد. طراحی روستیک یکی از جدیدترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی کافه است.

میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک ویژگی های منحصر به فردی دارد که باید با آن آشنا شوید. در ادامه مزایای استفاده از میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک را نیز با هم مرور می کنیم. در صورتی که با مزایای این سبک از طراحی آشنا شوید، بیشتر برای سرمایه گذاری بر روی این سبک ترغیب خواهید شد.

اهمیت انتخاب سبک مناسب برای کافی شاپ

مشتری قبل از آن که از خدمات شما استفاده کند به محیط کافه شما توجه می نماید. اگر دکوراسیون داخلی کافه و رستوران جذاب باشد مشتریان بیشتری خواهید داشت به همین دلیل باید در انتخاب میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک نهایت دقت خود را به کار ببرید.

برای مشاهده صفر تا صد راهنمای خرید مبلمان حصیری کلیک کنید.

آشنایی با سبک روستیک

آشنایی با سبک روستیک

روستیک به معنی روستایی است و به هر نوع وسیله ای که طبیعت و روستا را به یاد بیننده بیندازد، روستیک گفته می شود. معمولاً میز و صندلی رستوران با سبک روستیک را از چوب و فلز می سازند. این سبک ابتدا در اواسط قرن هجدهم ابداع شد و هنوز هم در قرن بیستم از آن استفاده می شود.

در صورتی که میز و صندلی کافی شاپی خود را با طراحی روستیک انتخاب کنید، نیازی به تعویض آن پیدا نمی کنید زیرا این مدل میز و صندلی هرگز قدیمی نمی شود. در جدیدترین طرح های میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک از شاخ حیواناتی مانند گوزن، گاو و آهو برای تکیه گاه استفاده می گردد.

معرفی میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک

اگر بخواهیم دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود را با کمترین هزینه اجرا کنیم باید به سراغ خرید میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک برویم. این میز و صندلی ها بسیار ساده و زیبا هستند و جلوه ای مدرن به کافه یا رستوران شما می دهند.

آیا می دانید بهترین چوب برای میز و صندلی ناهارخوری کدام است؟

در این سبک از دکوراسیون داخلی، طرح ها ساده هستند و از چوب با همان بافت و رنگ طبیعی خودش استفاده می شود. میز و صندلی رستوران با سبک روستیک در مقابل رطوبت آسیب پذیر است و باید به طور ویژه از آن مراقبت کرد.

ویژگی های میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک

ویژگی های میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک

میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از سایر میز و صندلی ها متمایز می کند. با وجود مدل های متنوع این محصول، ویژگی های زیر در تمام طرح های روستیک میز و صندلی مشترک است:

  • سادگی

در میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک از جزئیات پر زرق و برق خودداری می شود. این طرح باید ساده و دور از تجملات باشد.

  • برگرفته از طبیعت

میز و صندلی رستوران با سبک روستیک از چوب ساخته می شود و برگرفته از طبیعت است. با انتخاب این مدل میز و صندلی آرامش طبیعت را در کافه یا رستوران خود تداعی می کنید.

برای خرید صندلی لهستانی قدیمی و جدید اصل کلیک کنید.

  • کمترین تغییرات

در ساخت میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک تلاش می شود تا ساختار اولیه و بافت طبیعی چوب حفظ شود. در بسیاری از مدل های میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک اشکال نامتقارنی وجود دارد که نشاندهنده کمترین تغییرات در چوب است. در صورتی که در سبک های دیگر چوب را به طور کامل برش می دهند و سپس رنگ آمیزی می کنند به طوری که بافت و طرح اولیه آن قابل تشخیص نیست.

  • قابلیت تلفیق با سبک ‌های دیگر

سبک روستیک قابلیت تلفیق با سبک ‌های دیگر را دارد. سطح ساده و دور از تجمل میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک حتی با عناصر مدرن نیز همخوانی دارد و دست شما برای طراحی بخش های دیگر کافه باز است.

مزایای استفاده از میز و صندلی رستوران با سبک روستیک

مزایای استفاده از میز و صندلی رستوران با سبک روستیک

میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک  علاوه بر زیبایی ظاهری، مزایای دیگری نیز دارد که عبارت اند از:

  • تولید با متریال طبیعی
  • مقاومت بسیار بالا
  • بدون نیاز به رنگ آمیزی (با رنگ طبیعی)
  • عدم نیاز به استفاده از شیشه
  • حفظ شکل اولیه چوب
  • در ابعاد متنوع
  • با قابلیت ست کردن با دیگر عناصر

جدیدترین مدل های میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک

ساده ترین طرح میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک از چوب های برش خورده بدون هیچ دخل و تصرفی ساخته می شود. برای زیباتر شدن می توان پایه میز، صندلی با نیمکت را از فلز ساخت. البته برند معتبر نظری مدل های جدیدی از میز و صندلی رستوران با سبک روستیک را با مشخصات زیر به بازار عرضه کرده است.

  • صندلی کانتر چوبی روستیک نظری

صندلی کانتر روستیک نظری با بالاترین کیفیت و از دو متریال چوب و فلز تولید می شود. قسمت نشیمن این صندلی گرد بوده و از چوب ساخته شده است. این بخش قابلیت چرخش دارد. پایه صندلی از فلز باکیفیت است که می توان رنگ آن را از میان کالیته انتخاب کرد. در زیر پایه های صندلی نیز از ضربه گیر استفاده شده است.

این مدل میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک فاقد پشتی یا تکیه گاه است. امکان تنظیم ارتفاع صندلی کانتر وجود دارد. با خرید این صندلی بار و قرار دادن آن در کنار باریستا، مشتری می تواند فرآیند تهیه قهوه را مشاهده یا با باریستا صحبت کند.

  • میز مستطیل چوبی تریا

میز مستطیل چوبی تریا نیز از با کیفیت‌ترین محصولات برند نظری است و برخلاف دیگر میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک موجود در بازار، تماماً از چوب ساخته شده است. چوب راش گرجستان از مقاوم ترین و لوکس ترین چوب های جهان است که برای ساخت این میز تریا از آن استفاده می گردد.

نکات مهم در انتخاب و استفاده از میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک

نکات مهم در انتخاب و استفاده از میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک

اگر می خواهید دکوراسیون کسب و کار خود را با میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک اجرا نمایید باید به نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

  • انتخاب مناسب ترین رنگ: رنگ دکوراسیون داخلی تأثیر زیادی بر زیبایی آن دارد. استفاده از رنگ طبیعی چوب، رنگ های خنثی، سفید، شیری و استخوانی آرامش فضای شما را بیشتر می کند.
  • استفاده از دیوارپوش یا کفپوش چوبی: برای آن که محیط کافه یا رستوران شما جذاب تر و هماهنگ تر با میز و صندلی رستوران با سبک روستیک شود می توان از دیوارپوش یا کفپوش چوبی استفاده کرد.
  • خرید اکسسوری های روستیک: در کنار میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک از مجسمه ها، کوسن، تابلو و پرده با طرح کلاسیک استفاده کنید تا محیط شما دلنشین تر شود.
  • استفاده از نور طبیعی: در طراحی روستیک کمتر از نورهای مصنوعی استفاده می شود. اگر از نور طبیعی استفاده کنید، محیط کافه یا رستوران شما جذاب تر و بهتر می شود.

سخن آخر درمورد انتخاب میز و صندلی برای کافی شاپ با دیزاین روستیک

میز و صندلی مناسب کافی شاپ با طراحی روستیک یکی از جذاب ترین میز و صندلی های موجود در بازار است. از چوب با شکل اولیه و فلز با رنگ های جذاب برای ساخت میز و صندلی مناسب کافی شاپ روستیک استفاده می شود. سادگی، برگرفته از طبیعت، کمترین تغییرات و قابلیت تلفیق با سبک های دیگر از جمله ویژگی های میز و صندلی مناسب کافی شاپ با تم روستیک است.

برند نظری دو مدل جدید از میز و صندلی رستوران با سبک روستیک را تولید و از طریق فروشگاه اینترنتی دکورایا به شما عرضه کرده است. توجه داشته باشید که خرید از دکورایا کاملاً اینترنتی است و سفارشات به سراسر ایران ارسال می شوند. سایر تجهیزات کافه و رستوران نیز در این فروشگاه موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *