دکوراسیون فضای باز و باغ و ویلا, دکوراسیون آشپزخانه, دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, دکوراسیون فضای داخلی منزل, دکوراسیون هتل و تالار, مقالات

چطور با کمترین هزینه بهترین کفپوش را خریداری کنیم؟

پیشنهاد طراحان دکوراسیون از بین تنوع بیشمار کفپوش ها چیست؟

ایده آل های مختلفی برای انتخاب انواع کفپوش وجود دارد. در بسیاری از موارد بسته به نوع کاربری ، مدل مناسب باید انتخاب شود.

اما در برخی از موارد سهولت نصب ، زیبایی و هزینه مناسب مد نظر قرار می گیرد.

طراحان دکوراسیون برای اینکه تنظیمی اصولی برای همه این موارد انجام شود به مشتریان و مراجعه کنندگان خود ، کفپوش های تایل را معرفی و پیشنهاد می کنند و به دلیل مزایا و ویژگی های مفید ، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

پس ما امروز به شما از بین تمام کفپوش ها ، کفپوش تایل را معرفی می کنیم.

1
photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۴_۱۶-۰۳-۳۰

کفپوش تایل چیست؟

تایل یکی از انواع کفپوش هایی میباشد که از قطعات مختلف تشکیل میگردد و با کنار یکدیگر قرار گرفتن و با بهم وصل شدن ، دارای کمترین درز می باشند که یک مزیت عالی محسوب می گردد و این مزیت باعث شده است تا کفپوش‌های تایل ، حتی برای افرادی که تمایل بیشتری به انتخاب کفپوش‌های یک تکه دارند نیز کاربردی باشد همچنین گرد و غبار کمتری از آن عبور کند.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۹_۲۲-۲۰-۰۹
photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۹_۲۲-۲۰-۱۱

تایل ها با جنس های متفاوت موجود می باشند.

 کفپوش های تایل با جنس های متنوع وارد بازار شدند چرا که با توجه به جنس آن ها ، موارد استفاده نیز متفاوت می باشد.

از متداول ترین جنس ها می توان به پلی اتیلن و پلیمر مهندسی اشاره کنیم که در ادامه این مقاله به ویژگی این جنس از تایل ها اشاره خواهیم کرد.

کدام ویژگی بارز این محصول باعث شده نسبت به الباقی کفپوش ها برتری داشته باشد؟

هزینه بسیار مناسب تایل ها نسبت به کفپوش های دیگر یکی از مهمترین ویژگی ها برای خریداران است و همچنین همانطور که اشاره کردیم کاربران میتوانند قطعات آن را بهم متصل کرده و از کفپوش یکدست خود لذت ببرند. علاوه بر این موضوع ، برخی از تایل ها قابلیت برش را نیز دارند.

تاحالا به راحترین حالت نصب کفپوش فکر کرده اید؟

نصب این مدل کفپوش ها همانند چیدن پازل می باشد و دقیقا همانطور که شما به راحتی تکه های پازل را کنار هم قرار میدهید ، قطعات تایل ها را نیز در کنار هم گذاشته و نصب می کنید بدون آنکه از چسب یا وسایل دیگر استفاده کنید و یا هزینه اضافی به تعمیرکار و نصاب بپردازید.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۲۶_۱۵-۵۳-۴۹
photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۰_۱۰-۱۶-۳۳

آیا کفپوش های تایل قابلیت شست و شو را دارند؟

بله صددرصد ، نظافت و مراقبت تایل ها  به مراتب راحتر است و مخاطب می تواند سطح آن ها را با تی نظافت ، تمیز و پاک کند زیرا در برابر مواد شیمیایی و انواع شوینده ها مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین مصرف کننده این کفپوش ها می تواند در صورت ایجاد مشکل برای قسمتی از تایل یا لکه های غیر قابل تمیز شدن ، تکه خراب شده را با یک تکه سالم جا به جا و جایگزین کند ، بدون اینکه کل کفپوش تعویض  شود

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۵_۰۹-۱۰-۵۶

اگر از تایل ها در فضای باز استفاده شود ….

به علت استفاده از مواد آنتی یووی در ساخت انواع  تایل ها ، در برابر گرما و سرما مقاوم هستند در نتیجه در برابر نور خورشید نیز تغییر شکل نداده ، دچار رنگ پریدگی نشده و ظاهر خود را حفظ می نمایند و این ویژگی برای روف گاردن و محیط های باغی بسیار کاربردی میباشد همچنین برای کف تراس هایی که زمستان ها بسیار سرد و در تابستان ها بسیار گرم میباشند نیز مناسب هستند و به تعادل دمای این محیط ها کمک می کند.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۹_۲۲-۲۰-۰۱
2
photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۹_۰۸-۲۶-۱۰

کفپوش تایل به غیر از فضای باز در کدام مکان ها کاربرد دارد؟

  • محیط‌های مرطوب مانند استخرها و مواردی مانند لبه استخر تا از لغزندگی جلوگیری شود.
  • قابل کاربرد برای سرویس‌های بهداشتی و حمام است.
  • بهترین انتخاب برای پوشش کف در باشگاه‌ها و سالن های ورزشی است.
  • می توان برای کف زمین‌های بازی کودکان در پارک یا مهد کودک‌ها استفاده کرد.
  • قابل استفاده در آشپزخانه و اتاق به دلیل راحتی در شست و شو
  • برای کفپوش محل استراحت حیوانات خانگی
  • مناسب برای مراکز درمانی به علت قابلیت ضدعفونی کردن
  • بسیار پرکاربرد در آسانسورمکان های عمومی ، اداری و خانگی برای زیبایی بیشتر و جلوگیری از کثیف شدن

تایل ها در چه جنس و ابعادی در بازار موجود می باشند؟

جنس و طرح و نقش های متنوع و بسیار فراوانی از این نوع کفپوش ها در بازار موجود است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. از محبوب ترین کفپوش تایل های بازار می توان به تایل طرح چوب ، کفپوش تایل مشبک ، تایل روماک و پارکت اشاره کرد.

تایل ها اندازه و ابعاد بسیار متفاوتی دارند اعم از 30×30 ، 33.5×33.5 ، 40×40 ، 50×50 که اندازه های متفاوت این محصول موجب شده مصرف کننده در استفاده از این محصول آزاد باشد.

چه مواردی می تواند در خرید کفپوش تایل به ما کمک کند؟

در خرید کفپوش تایل باید دقت کافی به خرج دهید. از جمله نکاتی که در هنگام خرید کفپوش تایل باید مد نظر داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • جهت خرید کفپوش تایل حتماً متراژ محل مورد نظر و فضای آن مکان را داشته باشید.
  • برای مکان هایی که احتمال سر خوردن در آن وجود دارد مانند حمام و سرویس بهداشتی و کنار استخر از کفپوش تایل مشبک استفاده کنید.
  • اگر برای محیط خانه تهیه می کنید ، سعی کنید کفپوش‌هایی با رنگ روشن را خریداری کنید تا با تابش آفتاب محیط خانه پر از نور شود و فضا بزرگ‌تر و جذاب تر نشان داده شود.
  • بهترین گزینه برای پوشاندن کف آسانسور ، کفپوش اسکیت به دلیل تحمل وزن بالا می باشد همچنین برای این تایل ها کناره هایی تولید شده که می توانید دور تا دور تایل را با کناره پوشانده تا پا به تایل ها گیر نکند.
  • در هنگام خرید کفپوش تایل در نظر داشته باشد قیمت اعلام شده ، قیمت هر یک عدد از قطعات می باشد.
photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۰_۱۳-۳۱-۴۳
photo_۲۰۱۷-۰۱-۳۰_۰۷-۵۲-۵۹

و اما خدمات تیم دکورایا چیست؟

فروشگاه دکورایا دارای بیشترین تنوع تایل از برند معروف بابل کارپت می باشد که از قیمت و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و باب میل هر سلیقه و بودجه ای می باشد همچنین مشاورین ما برای خرید بهترین تایل با توجه به نیاز شما آماده خدمت رسانی و کمک به شما عزیزان هستند.

برای دیدن و کسب اطلاعات از طرح ها و رنگبندی ها و قیمت تایل ها با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه مربوطه بروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *