دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

راهنمای خرید میز و صندلی کافی شاپ چوبی

خرید میز و صندلی کافی شاپ چوبی

اگر قصد دارید که کافی شاپ منحصر به فرد خود را راه اندازی کنید باید به مهم ترین قسمت یعنی میز و صندلی توجه ویژه ای داشته باشید. اولین موردی که توجه مشتری به آن جلب می شود، میز و صندلی های کافه یا رستوران شما است. این میز و صندلی ها زیبایی ظاهری کافی شاپ شما را تعیین می کنند؛ همچنین باید بسیار راحت و استاندارد باشند تا مشتری در هنگام صرف نوشیدنی و میان وعده خود احساس ناخوشایندی در آن نداشته باشد. صندلی لهستانی قدیمی و جدید اصل و باکیفیت تنها در این فروشگاه عرضه می شود.

یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای اجرای دکوراسیون از آن استفاده کنید، میز و صندلی کافی شاپ چوبی است. با انتخاب میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی فضای برگرفته از طبیعت دارید و حس خوشایندی را به مشتری خود منتقل می کنید. میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی هم در طراحی های مدرن و هم در طراحی های کلاسیک جایگاه ویژه خود را دارد؛ پس قصد اجرای هر نوع دکوراسیون را هم که داشته باشید باز هم باید میز و صندلی رستوران چوبی مناسب را خریداری نمایید.

صفر تا صد راهنمای خرید مبلمان حصیری را نیز بخوانید.

نحوه انتخاب میز و صندلی کافی شاپ چوبی

زمانی که صاحب یک کافه یا رستوران هستید مهمترین مسئله برای شما انتخاب یک میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی مناسب است. این مدل از محصولات در لیست پرفروش ترین میز و صندلی های باغی نیز قرار دارند. برای این کار باید به بودجه خود، نوع دکوراسیون، فضای داخلی که در اختیار دارید و مدل میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی توجه داشته باشید؛ تنها در این صورت است که مشتریان خود را تحت تأثیر قرار داده و در نگاه اول آنها را جذب خواهید کرد. برخی از نکاتی که بر انتخاب میز و صندلی رستوران چوبی تأثیر می گذارد عبارت اند از:

سبک دکوراسیون کافی شاپ

1- سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید

زمانی می توانید مناسب ترین مدل میز و صندلی کافی شاپ چوبی را انتخاب نمایید که سبک دکوراسیون خود را مشخص کرده باشید. میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی که برای یک کافه کلاسیک مناسب است در دکوراسیون مدرن جایی ندارد.

برای اطلاع از بهترین چوب برای میز و صندلی ناهارخوری کلیک کنید.

خوشبختانه تنوع میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی به قدری زیاد است که می توان از میان آن ها انتخاب مناسبی برای فضای کلاسیک یا مدرن انجام داد. اگر از میز و صندلی رستوران چوبی با پوشش طبیعی استفاده کنید، فضای شما صمیمی تر و نوستالژیک تر خواهد شد اما با ترکیب میز و صندلی کافی شاپ چوبی با فلز یا شیشه طراحی شما مینیمال تر می شود.

2- فضای در دسترس را مشخص نمایید

حجم مدل های مختلف میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی در بازار با یکدیگر متفاوت است. زمانی که می خواهید خرید خود را انجام دهید باید فضای در دسترس خود را اندازه گیری کنید؛ سپس میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی متناسب آن را سفارش دهید.

آیا می دانید ابعاد استاندارد میز و صندلی رستوران چقدر است؟

شما باید فضا رو به گونه ای طراحی کنید که شلوغ و آشفته به نظر نرسد. بسیاری از مشتریانی که به کافه و رستوران مراجعه می کنند، به فضای شخصی و اختصاصی احتیاج دارند؛ پس در طرح اولیه خود این نکته را در نظر بگیرید. همچنین باید برای تردد کارکنان فضای کافی در نظر بگیرید تا بتوانند بهترین سرویس دهی را به مشتریان ارائه دهند.

3- به بودجه ای که دارید توجه کنید

کیفیت میز و صندلی رستوران چوبی به میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، بستگی دارد. هرچه مبلغ بیشتری برای خرید میز و صندلی کافی شاپ چوبی پرداخت کنید، استحکام و دوام آن بیشتر است. خرید میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی از برندهای معتبر مزایای بسیار زیادی دارد. معمولاً تولیدکنندگان برندهای معروف، کیفیت و اصالت کالاهای خود را تضمین می کنند؛ در نتیجه شما می توانید در صورت بروز مشکل از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

شکل میز و صندلی کافی شاپ

4- شکل میز و صندلی را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید

همانطور که می دانید میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود. این صندلی ها به صورت دسته دار، بی دسته یا صندلی بار طراحی می شوند. همچنین میزها در اشکال مختلف زیر تولید می گردند:

  • میز گرد: اگر فضای کوچکی در اختیار دارید میزهای گرد، گزینه مناسبی برای شما هستند زیرا لبه های مزاحم در این مدل میز و صندلی رستوران چوبی حذف شده است.
  • میز مربعی: دست شما برای چیدمان میزهای مربعی باز است زیرا می توان با چسباندن آنها به یکدیگر، میزهای بزرگ تری را برای مشتری فراهم کرد.
  • میز مستطیلی: در صورتی که فضای خوبی در اختیار دارید می توانید با خرید میزهای چوبی مستطیلی، فضای بیشتر و رسمی تری را در اختیار مشتری قرار دهید. این میز و صندلی کافی شاپ چوبی بزرگترین میزهای موجود در بازار هستند.
  • میز بیضی: اگر به دنبال فضای بیشتر بدون لبه های مزاحم هستید، میزهای بیضی گزینه مناسبی برای شما هستند. در این میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی نه تنها فضای کافی برای صرف نوشیدنی یا میل کردن غذا در اختیار مشتری قرار می گیرد بلکه لبه آیا آن مزاحم رفت و آمدتان نخواهد شد.
  • میزهای نامتقارن: اگر سبک دکوراسیون شما مدرن و امروزی است می توانید از میزهای نامتقارن نیز استفاده کنید. چیدمان میز و صندلی رستوران چوبی نامتقارن کمی سخت است اما فضا را متمایزتر و زیباتر می کنند.

سخن آخر درمورد خرید میز و صندلی کافی شاپ چوبی

اگر قصد خرید میز و صندلی کافی شاپ چوبی را دارید به شما تبریک می گوییم. این مدل میز و صندلی هرگز قدیمی نمی شود و با استفاده از آن می توان دکوراسیون کلاسیک، مدرن یا حتی روستیک را اجرا کرد. برای انتخاب میز و صندلی کافی شاپ با تم چوبی باید به سبک دکوراسیون، فضای در دسترس، بودجه خود و شکل میز و صندلی توجه کنید.

ما در فروشگاه دکورایا میز و صندلی کافی شاپ با طراحی چوبی را در تنوع بالا عرضه می کنیم. شما می توانید بهترین میز و صندلی رستوران چوبی را از برندهای معتبر مانند نظری خریداری کنید. ما نمایندگی فروش این برند باکیفیت را داریم و محصولاتش را با قیمتی مقرون به صرفه به شما عرضه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *