دکوراسیون رستوران و کافی شاپ, مقالات

میز و صندلی های مناسب کافی شاپ مدرن

میز و صندلی های مناسب کافی شاپ مدرن

شما می توانید فضای کافه خود را با سبک های مختلف چیدمان و طراحی کنید. این روزها طراحی مدرن طرفداران بیشتری از مدل های کلاسیک دارند. با انتخاب میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن می توانید نظر تعداد بیشتری از مشتریان را به کافه خود جلب کنید و در نهایت درآمد بیشتری به دست آورید.

در ابتدای این مطلب 6 ایده خاص و جدید را برای استفاده از میز و صندلی رستوران مدرن به شما ارائه می کنیم که با استفاده از آن ها، محیط کافه خود را دلپذیرتر و مدرن تر خواهید کرد. برای اجرای این ایده ها به تجهیزاتی نیاز دارید که در ادامه مطلب همه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا می دانید تفاوت صندلی بار و کانتر چیست؟

6 ایده جدید و نوین برای طراحی مدرن کافی شاپ

با به کارگیری ایده های زیر می توانید فضای کافه خود را از سایر کافه ها متمایز کنید. برای این کار به میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی نیاز پیدا می کنید. این صندلی ها باید از فروشگاهی معتبر خریداری شود تا کیفیت بالایی داشته باشد. میز و صندلی رستوران مدرن بی کیفیت با هر طرحی که باشند، عمری طولانی ندارند و پس از مدتی ظاهری نامناسب پیدا می کنند.

  • استفاده از گوشه های دنج

برخی از مدل های میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال برای قرار گرفتن در گوشه های دنج مناسب هستند. این مدل میز و صندلی کافی شاپ فضایی صمیمی برای مشتری ایجاد می کند.

  • فضای مخصوص برای نوشیدن قهوه

شما می توانید برخلاف بسیاری از کافه های دیگر از مبل های راحتی برای نشستن مشتریان استفاده کنید. جلوی این مبلمان میزهای کوچکی برای سرو قهوه بگذارید و به مشتری اجازه دهید از نوشیدن قهوه خود لذت ببرد. رنگ این مدل میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن نیز باید با دقت انتخاب شود؛ به شما توصیه می کنیم مطلب نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ رستوران را نیز مطالعه کنید.

میزهای بزرگ و مشترک

  • میزهای بزرگ و مشترک

علاوه بر فضای خصوصی که برای مشتریان در نظر می گیرید می توانید از میزهای بزرگ و مشترک نیز برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی استفاده نمایید. این میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی فضای کافی برای سرو نوشیدنی و وعده های غذایی و حتی بازی های گروهی را در اختیار مشتریان می گذارد. میزهای بزرگ نیز از جمله میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن هستند. این میزها باید مطابق با ابعاد استاندارد میز و صندلی رستوران تهیه شوند.

  • نشستن در فضای باز به سبک Bistro

با استفاده از فضای باز می توانید یک کافه یا رستوران مدرن داشته باشید. در سبک Bistro، میز و صندلی رستوران مدرن فلزی با کوسن های رنگارنگ در فضای باز قرار می گیرند تا فضای مناسبی را برای نوشیدن یک قهوه در هوای تازه فراهم کنند. در این سبک از میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال استفاده می شود.

  • به کارگیری صندلی باریستا

مورد بعدی در لیست میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی، صندلی های بلند بار است. شما می توانید در کنار باریستا خود یک پیشخوان با صندلی های بار قرار دهید تا مشتری بتواند فرایند تهیه قهوه را ببیند و همچنین باریستاها صحبت کند. این مدل صندلی در لیست میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن قرار دارد.

  • طراحی مینیمال اسکاندیناوی

با انتخاب مبل های چوبی با رنگ روشن و استفاده از عناصر دکوراسیون مینیمال می توانید فضای کافی شاپ خود را مدرن و جدید کنید؛ این سبک از طراحی به مدل مینیمال اسکاندیناوی معروف است. برای اجرای آن به میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال نیاز پیدا می کنید.

میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیل؟ برای مشاهده جواب این سؤال کلیک کنید.

تجهیزات موردنیاز برای کافی شاپ مدرن

تجهیزات موردنیاز برای کافی شاپ مدرن

اکنون که با ایده های نوین و جدید طراحی کافه به سبک مدرن آشنا شده زمان آن رسیده است میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن را نیز از فروشگاه معتبر خریداری نمایید. برخی از میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی که در فروشگاه های آنلاین معتبر موجود هستند عبارت اند از:

  • صندلی های فرانسوی

این مدل از میز و صندلی رستوران مدرن فلزی طرحی جدید از صندلی ها در کافه های کلاسیک پاریس هستند به همین دلیل با نام مدل فرانسوی در بازار شهرت پیدا کرده اند. ظرافت های صندلی های فرانسوی در کنار مقاومت بالا، آنها را برای کافه های مدرن مناسب کرده است. صندلی های فرانسوی در کنار میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال فروش بالایی در بازار دارند.

  • میز و صندلی مشکی

فرقی نمی کند که از میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی فلزی یا استفاده می کنید پلاستیکی؛ شما می توانید با انتخاب رنگ مشکی فضای کافی خود را مدرن تر کنید. این رنگ برای طراحی محیط دنج و تاریک مناسب است. همچنین رنگ مشکی نیاز کمتری به نظافت دارد و کار شما را برای تمیز نگه داشتن میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن آسان می کند.

  • صندلی چوبی

ممکن است تصور کنید که صندلی های چوبی در میان مدل های مختلف میز و صندلی رستوران مدرن جایگاهی ندارند اما باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. صندلی های چوبی با طراحی های جدید برای کافه های مدرن نیز مناسب هستند و فضای دنج آرام و طبیعی را برای مشتریان فراهم می کنند. میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال با چوب نیز ساخته می شوند. صندلی لهستانی قدیمی و جدید اصل از پرفروش ترین تجهیزات کافی شاپی است.

میز و صندلی سبز

  • میز و صندلی سبز

رنگ سبز یادآور طبیعت است و می توان میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن را به رنگ سبز انتخاب کرد. با ترکیب این رنگ با رنگ های خنثی می توان فضای داخلی جذاب و هیجان انگیزی را طراحی نمود.

  • صندلی های تاشوی مدرن

اگر فضای کوچکی در کافه خود دارید می توانید با انتخاب صندلی های تاشوی مدرن، از فضای خود نهایت استفاده را بکنید. این میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است. شما می توانید تعداد میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال موجود در کافه خود را متناسب با تعداد مشتریان خود تغییر دهید.

  • صندلی های چرمی

چرم یکی از متریال های باشکوه و مجلل است که استفاده از آن در میز و صندلی رستوران مدرن، فضای کافه شما را زیباتر و جدیدتر نشان می دهد. شما باید از چرم هایی استفاده کنید که رنگ های تیره تری دارند و آنها را با صندلی های فلزی یا پلی اتیلنی هماهنگ کنید. چرم در میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن نیز استفاده می شود.

آیا می دانید تفاوت فوم سرد و گرم در مبلمان چیست؟

  • میزهای سفید

فرقی نمی کند که صندلی های کافه شما از چه جنس یا چه رنگی هستند؛ با استفاده از میزهای سفید می توانید فضای کافی خود را زیباتر و مدرن تر کنید. این میزهای روشن در میان رنگ های مختلف میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال می درخشند و ظاهر کافه زیباتر می کنند.

میز کافه تاشو

  • میز کافه تاشو

میزهای تاشو دست شما را برای چیدمان کافه باز می گذارند و شما می توانید فضای داخلی یا خارجی کافه خود را با استفاده از میزهای تاشو تغییر دهید. این میز و صندلی رستوران مدرن فضای زیادی را در کافه اشغال نمی کند و در مواقع ضروری به کار شما می آید؛ مخصوصاً زمانی که یک جمع دوستانه یا خانوادگی می خواهند همگی بر سر یک میز نوشیدنی یا وعده غذایی خود را میل کنند. این مدل میز نیز در لیست میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن قرار می گیرد.

نتیجه گیری درمورد مقاله میز و صندلی های مناسب کافی شاپ مدرن

با انتخاب میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن می توانید فضای کافه خود را خاص و منحصر به فرد کنید. قبل از تهیه این تجهیزات باید از ایده های جدید برای گوشه های دنج، فضای مخصوص برای نوشیدن قهوه، میزهای بزرگ، سبک Bistro و طراحی مینیمال اسکاندیناوی استفاده کنید.

صندلی های فرانسوی، میز و صندلی مشکی، صندلی چوبی، میز و صندلی سبز، صندلی های تاشوی مدرن، صندلی های چرمی، میزهای سفید و میز کافه تاشو از جمله میز و صندلی مناسب کافی شاپ مدرن و امروزی هستند. شما می توانید میز و صندلی رستوران مدرن‌ را از فروشگاه دکورایا خریداری نمایید.

محصولات این فروشگاه بدون واسطه و توسط برندهای معتبر تولید می شود و به دست شما می رسد. در دکورایا میز و صندلی مناسب کافی شاپ مینیمال با مناسب ترین قیمت موجود است پس همین الان از این محصولات دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *